  • 41. Data: 2013-08-12 21:53:22
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 16:53, Andrzej Kubiak pisze:

    > Pewnie, że tak, ale nie jest trafiona.

    Czyli nie rozumiesz.

    > A swoją drogą, gdy do magików rzeźbiących mi coś na budowie przyjechał
    > kumpel, i swoje przybycie obwieścił radosnym zacięciem się ręki na
    > klaksonie, to gdy wyleciałem z sąsiedniego domu i pokrótce, acz
    > ekspresyjnie wytłumaczyłem, w co mu wsadzę ten klakson, jeśli w ciągu
    > minuty nie wyniesie się poza zasięg mojego wzroku - to nie pytał mnie o akt
    > własności działki, tylko zawinął kitę w podskokach.

    A jakby ci ktoś przystawił pistolet do skroni, to byś oddał i samochód,
    i dom. Co chcesz udowodnić przykładem groźby bezprawnej?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 42. Data: 2013-08-12 21:59:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 17:19, Edward Ilkus pisze:

    > Przecież podałem url'a do obrazu z markerem

    Do jakiejś gównianej mapki. A tu nie chodzi o położenie, a o wygląd
    omawianego miejsca.

    Może o ten dojazd do posesji chodzi:
    http://goo.gl/maps/ZHZFH
    ?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 43. Data: 2013-08-12 22:01:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 21:06, Edward Ilkus pisze:

    > Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej nieruchomości
    > i robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej podstawy prawnej do
    > takich działań.

    Nie wie i nie musi wiedzieć.

    Wie tylko, że coś fikasz i cię olewa.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 44. Data: 2013-08-12 22:02:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 20:21, Marek Dyjor pisze:

    > a nie wystarczy tablica... Teren Prywatny, Psom i policjantom wstęp
    > wzbroniony.

    Nie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 45. Data: 2013-08-12 22:10:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-12 16:32, Budzik pisze:

    > Czy mam rozumieć, ze podejscie do policjantów stojących na podjezdzie z
    > tekstem: to jest mój podjazd, prosze odjechac jest be, za to podejscie z
    > tym samym tekstem i wypisem z KW jest ok?
    > Jeżeli tak, to gratulacje za komunikacje miedzy obywatelem i policją. :)

    wykreślmy policjantów i trochę inne miejsce. Idziesz sobie lasem, nucisz
    piosenkę, fotografujesz przyrodę aż nagle podchodzi do Ciebie typ i
    mówi, że " Masz wyp***lać z jego lasu! Tak to jest mój prywatny las -
    wypier***aj". Rzeczywiście byś wyp w podskokach czy olałbyś gościa albo
    jeszcze pieprzem mu po oczach dał?

    Nie ma ogrodzenia, nie ma tablic mówiących, że to prywatny teren a masz
    usłużnie wykonywać polecenie byle kogo na rzekomym prywatnym terenie...
    bez jaj.

  • 46. Data: 2013-08-12 22:15:36
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:kubf03$l6j$3@node2.news.atman.pl...

    > Nie.

    Na jakiej podstawie prawnej tak twierdzisz?

  • 47. Data: 2013-08-12 22:23:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:15, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:kubf03$l6j$3@node2.news.atman.pl...

    > Na jakiej podstawie prawnej tak twierdzisz?

    Konstytucja. Zakaz lub nakaz wymaga postawy prawnej w randze ustawy, a
    nie prywatnej tabliczki.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 48. Data: 2013-08-12 22:30:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Konstytucja. Zakaz lub nakaz wymaga postawy prawnej w randze ustawy, a
    > nie prywatnej tabliczki.

    jesteś pewien? znaczy co nie mam prawa ograniczyć prawa wstępu na mój własny
    teren?

  • 49. Data: 2013-08-12 22:32:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:30, Marek Dyjor pisze:

    > jesteś pewien? znaczy co nie mam prawa ograniczyć prawa wstępu na mój
    > własny teren?

    Ależ masz. Zgodnie z przepisami.

    Czyli np. stawiając ogrodzenie. Możesz też przepędzać osobiście, ale
    wtedy lepiej miej przy sobie odpisz księgi wieczystej i mapkę geodezyjną.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 50. Data: 2013-08-12 22:32:41
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl>

    > Mowisz im, ze maja sie wynosic bo to Twoj teren. Jak sie nie zbiorą to
    > wzywasz Policje :) Niech przyjada i spisza notatke kto, kiedy odmowił
    > opuszczenia prywatnego terenu. Inaczej nigdy nie dojdziesz do ładu z nimi
    > skargi nic nie dadza bo wypra sie niewiedza.

    Może by jednak Indian wezwać. Takich z pióropuszami itp itd