  • 1. Data: 2013-08-11 22:23:52
    Temat: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Witam

    Na terenie nalezacym do moich rodziców policja zorganizowala sobie punkt
    kontroli drogowej. Stoja tam regularnie oznakowane pojazdy i zatrzymywane
    samochody zajmujac teren otwartej posesji. Typowe suszenie zza krzaków.
    Dobrze znany wszystkim przejezdzajacym wyjazd z Olkusza na Katowice DK94.
    Dzisiaj 12:20 przyjezdzam i znowu nie da sie wjechac. Nie zdzierzylem i
    zapytalem stojacych policjantów co tu robia, ze to teren prywatny. A
    policjant do mnie, ze teren prywatny musi byc ogrodzony. Dobrze wiadomo, ze
    nie musi, wiec mu mówie, ze niech sobie w urzedzie sprawdzi. On, ze nie
    chce, niech sobie ide do komendanta. No zagotowalem sie. Swego czasu policja
    wymusila na moich rodzicach zgode na przejazd tamtedy obcej firmie pod
    pozorem postanowienia sadowego które w istocie dotyczylo zupelnie innej
    sprawy. I wtedy zglosilem to do prokuratury, która sprawe umorzyla. Nie wiem
    dlaczego bo nie jestem strona ani nie mialem czasu na pilnowanie tego, ale
    bezprawie bylo dla mnie ewidentne tylko dotyczylo dzialan policji, stad nie
    uznano ich winy. Z tego zdarzenia wynika jednak, ze policja dobrze wiedziala
    o tym, ze prowadzi kontrole na terenie prywatnym i robi to celowo. Choc nie
    wiem dokladnie jakie byloby stanowisko rodziców i pozostalych wlascicieli co
    do ewentualnej zgody na takie wykorzystywanie to póki co takowej nie dawali
    a policja wykorzystuje posesje bez pytania o zgode. Zapytalem o nazwisko
    funkcjonariusza. Niejaki Barczak. I polazlem bo co. Proceder trwa z rok jak
    nic. Ale pomyslalem sobie, ze czas cos zrobic. Pytam Was o zdanie.

  • 2. Data: 2013-08-11 22:32:18
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.08.2013 22:23, Edward Ilkus pisze:
    > Witam
    >
    > Na terenie nalezacym do moich rodziców
    (...)
    jak na teren mojego dziadka ktoś nieproszony wchodził, wjeżdżał to
    dziadek takie pręciki powijał do ziemi i zaostrzył. pręciki miały po
    100cm długości i 10mm grubości, wystawały na 3-5cm. wystarczyło. Nikt
    sobie krzywdy nie zrobił, opony nie przebił, mimo że wszystko ukryte w
    trawie....

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-08-12 00:25:51
    Od: "HANA" <h...@p...spam.pl>

    Uzytkownik "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zgode. Zapytalem o nazwisko funkcjonariusza. Niejaki Barczak. I polazlem
    > bo co. Proceder trwa z rok jak nic. Ale pomyslalem sobie, ze czas cos

    Jak kiedys przypadkiem zapomnialem zabrac brony z poletka, pech chcial ze
    lezala kolcami do gory, a drugi pech ze pogieli kolce felgami jak ich
    sciagali wiec zlozylem skarge o zniszczenie mienia ....
    Z tego co pamietam chyba nagane dostali czy upomnienie... :)

  • 4. Data: 2013-08-12 01:11:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > kontroli drogowej. Stoja tam regularnie oznakowane pojazdy i
    > zatrzymywane samochody zajmujac teren otwartej posesji.

    Podaj na priv adres, ktoś od nas podjedzie z kamerami.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 5. Data: 2013-08-12 02:25:01
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ale pomyslalem sobie, ze czas cos zrobic. Pytam Was o zdanie.

    Postaw tabliczke "teren prywatny, oplata za parkowanie 10% od
    wystawionych mandatow";-)
    Na serio, to skad maja wiedziec, ze teren prywatny, jak ani nie jest
    ogrodzone, ani tabliczki zadnej nie ma. Mozesz sobie wykopac row,
    postawic slupki, pelno sposobow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2013-08-12 09:06:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 02:25:01 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Na serio, to skad maja wiedziec, ze teren prywatny, jak ani nie jest
    > ogrodzone, ani tabliczki zadnej nie ma.

    No, jak podszedł i powiedział, to chyba właśnie się policjant dowiedział,
    nie? I teraz to jego problem wykazać, że ewentualnie jest inaczej.

    > Mozesz sobie wykopac row, postawic slupki, pelno sposobow.

    Jednym ze sposobów jest powiedzieć intruzowi, żeby oddalił się rączo.

  • 7. Data: 2013-08-12 11:17:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.08.2013 09:06, Andrzej Kubiak pisze:
    > No, jak podszedł i powiedział, to chyba właśnie się policjant dowiedział,
    > nie?

    a skąd wiadomo, że to nie szwęda się jakiś buc, tylko prawdziwy
    właściciel terenu? gdyby takie mówienie było wystarczające, to by się
    mogła zorganizować jakaś grupa ,,chodzących i przeganiających''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2013-08-12 11:27:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No, jak podszedł i powiedział, to chyba właśnie się policjant dowiedział,
    > nie? I teraz to jego problem wykazać, że ewentualnie jest inaczej.

    To jest moja prywatna grupa dyskusyjna i masz się wynieść!

    Rozumiesz analogię? ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 9. Data: 2013-08-12 12:28:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    anacron wrote:

    > Podaj na priv adres, ktoś od nas podjedzie z kamerami.

    Ktoś od nas?
    To Wy jesteście już jakąś organizacją?

  • 10. Data: 2013-08-12 14:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jest moja prywatna grupa dyskusyjna i masz się wynieść!

    Nie jest!
    Sprawdzone.
    To samo moze zrobić policja - sprawdzić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."