  • 1. Data: 2013-08-08 11:07:26
    Temat: Łamanie prawa na drodze
    Od: z <...@...pl>

    Tyle ostatnio w mediach o kamerkach instalowanych w samochodach i
    nakłanianiu do obywatelskiego zachowania.
    Jak ostatnio w praktyce wygląda donos ;-) i dalsze postępowanie z
    "piratami" drogowymi. Wiem że trzeba zgłosić oficjalnie (imię i nazwisko
    świadka) bo samo nagranie nie wystarcza.
    Niby nic ale jak ciemna Vectra nagle mnie wyprzedza na podwójnej ciągłej
    bez kierunkowskazów ewidentnie przekraczając prędkość i powodując
    niebezpieczną sytuację to chyba nie można nad tym przejść do porządku
    dziennego.

    PS. Żeby była jasność. Ścigali gościa 3 samochody przede mną a kogutów
    nie włączyli.

  • 2. Data: 2013-08-08 18:09:02
    Temat: Re: Łamanie prawa na drodze
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-08 11:07, z pisze:
> [...]
    > dziennego.

    > PS. Żeby była jasność. Ścigali gościa 3 samochody przede mną a kogutów

    Co wolno wojewodzie, to nie Tobie smr....e.
    Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie, że prawo będzie dla wszystkich jednakowe.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-08-08 18:27:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-08 18:09, Jacek pisze:

    > Co wolno wojewodzie, to nie Tobie smr....e.
    > Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie, że prawo będzie dla wszystkich
    > jednakowe.

    Ale to nie powód żeby siedzieć i nic nie robić.
    Wiem że pojedynczy Kowalski może być za malutki ale jakby to była jakaś
    większa obywatelska akcja. Przecież WADZA namawia :-)

  • 4. Data: 2013-08-08 21:12:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-08 18:27, z pisze:

    > Ale to nie powód żeby siedzieć i nic nie robić.
    > Wiem że pojedynczy Kowalski może być za malutki ale jakby to była jakaś
    > większa obywatelska akcja. Przecież WADZA namawia :-)
    Masz rację, ale akcyjność jest jak czyn partyjny. Raz się coś zrobi i od
    razu powrót do szarej rzeczywistości.
    Z kolei zainteresowanie tym jakieś partii może byś trudne, bo czy
    zauważą tu potencjał do przyciągnięcia wyborców?
    Może założymy PPK Partia Polskich Kierowców?
    Jacek