  • 1. Data: 2013-08-09 02:04:50
    Temat: Ślepy radar, głupi sąd
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=LH3-X-Yxx2U

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-08-09 06:05:48
    Temat: Re: Ślepy radar, głupi sąd
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-09 02:04, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=LH3-X-Yxx2U

    Kurde... a streścić o co chodzi, to nie łaska? Nie lubię youtuba, rzygać
    mi się chce jak mam oglądać jakiś "pożal się Boże materiał video"
    (pornosy, to co innego ;) ), pewno doklejone są jakieś reklamy itd...
    Chętniej przyswajam treść ze słowa pisanego, skoro już muszę na coś patrzeć.
    Jak ktoś wkleja taki link bez omówienia, to pierwsza moja myśl jest, że
    "nabija klikalność" albo-co.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-08-09 09:18:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 06:05, sqlwiel pisze:

> [...]
    > patrzeć.
    > Jak ktoś wkleja taki link bez omówienia, to pierwsza moja myśl jest, że

    To materiał TVN'u odnośnie tego wyroku
    http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-w
    yrok/

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 4. Data: 2013-08-09 09:47:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-09 09:18, Użytkownik anacron napisał:

    > To materiał TVN'u odnośnie tego wyroku
    > http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-w
    yrok/

    Było.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-08-10 16:12:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 09:47, RadoslawF pisze:

    yrok/

    > Było.

    Link tak, materiał TVN nie.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 6. Data: 2013-08-10 16:55:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-10 16:12, Użytkownik anacron napisał:

    > Link tak, materiał TVN nie.

    Bo tu (poza tobą) siedzą zwolennicy słowa pisanego a nie wtórni
    analfabeci którym trzeba przeczytać i pokazać jeszcze na filmiku.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-08-10 21:39:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

> [...]
    > patrzeć. Jak ktoś wkleja taki link bez omówienia, to pierwsza moja
    > myśl jest, że "nabija klikalność" albo-co.

    generalnie mnie też wkurza gdy na portalu mam jakiś zasrany film... w którym
    bez sensu piernicza głupoty pokazując w kółką sklejony ten sam 5 sekundowy
    kawałek materiału.