  • 31. Data: 2006-06-29 13:29:14
    Temat: Re: Psy na mojej posesji
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Renata, nie przejmuj się studenciakiem... :] to grupowy "psiarz", który o
    > swoich psach mówi "członkowie rodziny". Poczytaj jego wcześniejsze posty na
    > temat psów.

    zabawne ze HANKA podobnie traktuje psiaki w domu i jakso do niej sie ni
    e przyp. A akcentowanie na 'student' w celu zdyskredytowania mnie sobie
    daruj.

    > Jak wiadomo, właściciele psów dzielą się dwojako: na tych, którzy sypiają
    > z tymi swoimi pupilami, i na tych, którzy się do tego nie przyznają. ;)

    powtarzasz sie,

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 32. Data: 2006-06-29 15:11:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Naiwazuje tylko do postow Pana Andrzeja z innych grup dysk. w ktorych
    > slodzi na temat kotow.

    "Słodzę"?

  • 33. Data: 2006-06-29 16:09:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > "Słodzę"?

    a nie? Nie chce mi sie szukac ale sie natknalem na regionalnych na twoje
    posty w ktorych piszesz o kochanych kotkach.

    P.

  • 34. Data: 2006-06-29 17:17:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > a nie? Nie chce mi sie szukac ale sie natknalem na regionalnych na twoje
    > posty w ktorych piszesz o kochanych kotkach.

    W porównaniu z uporczywie ujadającymi psami wszystko poniżej tych
    decybeli jest sympatyczne.

  • 35. Data: 2006-06-29 17:52:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał
    w wiadomości news:44a3d221$1@news.home.net.pl...

    > PiS nie ma z tym nic wspólnego. Obstawiam, że taka regulacja w Polsce
    > panuje mniej więcej od 100-150 lat...

    Czyli to wina PO!

    :D

  • 36. Data: 2006-06-30 10:55:09
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    kaja napisala:
    "Ja bym najpierw tym psom dała jeść"
    odpowiadam: dokarmiam te psy od 5 lat i co dalej kaju?

    --
    Kaja

  • 37. Data: 2006-06-30 11:10:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > W porównaniu z uporczywie ujadającymi psami wszystko poniżej tych
    > decybeli jest sympatyczne.

    http://www.psy.pl/images/galeria/users/17/32267/0630
    5d.jpg?40

  • 38. Data: 2006-06-30 16:46:07
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 30.06.2006 Renata <r...@n...pl> napisał/a:

    > kaja napisala:
    > "Ja bym najpierw tym psom dała jeść"
    > odpowiadam: dokarmiam te psy od 5 lat i co dalej kaju?

    Teraz jeszcze dokarm samą Kaję. :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 39. Data: 2006-06-30 21:05:28
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Renata" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > kaja napisala:
    > "Ja bym najpierw tym psom dała jeść"
    > odpowiadam: dokarmiam te psy od 5 lat i co dalej kaju?

    było nie karmić problem byłby już dawno rozwiązany samoistnie

  • 40. Data: 2006-06-30 21:11:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Teraz jeszcze dokarm samą Kaję. :]