  • 1. Data: 2006-06-29 07:59:36
    Temat: Psy na mojej posesji
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Witam!
    Kupilam dom wraz z dzialka, byli wlasciciele nie chca sie wyprowadzic (
    walcze z nimi ale to inna historia) maja oni dwa zapchlone, chore, kulawe,
    duze psy ktore chodza po calym ogrodzie. Czy jako wlasciciel moge pozbyc sie
    tych psow? Prosilam ich aby je oddali gdzies chociazby na wies, ale jako
    dzicy lokatorzy oczywiscie robia mi na zlosc i pieski nadal skomla i piszcza
    na mojej dzialce. Czy mam prawo wezwaz straz miejska albo schornisko do
    zabrania tych psow skoro sa na mojej posiadlosci?????
    Uwiezcie mi te psy czasem nawet przez kilka dni nie sa karmione a teraz w te
    upaly to ich wycie slysze cale noce i dnie. Poza tym mam male dziecko i boje
    sie ze nieszczepione psy beda zagrozeniem. Zaznaczam raz jeszcze ze to dzicy
    lokatorzy, ja jestem wlascicielem.
    POzdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-29 08:11:12
    Temat: Re: Psy na mojej posesji
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    Właściciele od których kupiłaś działkę nie chcą się wyprowadzić czy jacyś
    bezdomni, którzy tam pomieszkiwują???

    [OT]: Biedne pieski - trzeba im jakoś pomóc - może zawiadomić TOZ o ich
    beznadziejnej sytuacji (chore, zapchlone, kulawe, bez jedzenia). Ja w tej
    sytuacji pewnie starałabym się je odpchlić, karmić i poić a pozbyć się tylko
    tych ludzi - ale ja jestem maniakiem zwierząt.
    Pozdrawiam. Marta

  • 3. Data: 2006-06-29 08:31:11
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Mam dwa koty i jednego psa. Te psy od dzikich lokatorow sa agresywne a
    bardziej od zwierzat kocham wlasne zycie i moje dziecko.
    Nie szukam morlanych porad jak mam utrzymywac karmic i opiekowac sie
    wszystkim co przyniosa moi dzicy lokatorzy> prosze tylko tych ktorzy sa
    moadrzejsi ode mnie w kwesti naszego pokreconego prawa o porade czy moge
    pozbyc sie tych psow i po kogo mam dzwonic tzn straz miejska czy
    policje?????

  • 4. Data: 2006-06-29 08:32:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Renata napisał(a):
> [...]
    > duze psy ktore chodza po calym ogrodzie. Czy jako wlasciciel moge pozbyc sie

    Boze gdzie sie tacy pierdolnieci ludzie rodza...

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 5. Data: 2006-06-29 09:03:33
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Renata napsal(a):
    > moadrzejsi ode mnie w kwesti naszego pokreconego prawa o porade czy moge
    > pozbyc sie tych psow i po kogo mam dzwonic tzn straz miejska czy
    > policje?????

    Chyba lepiej najpierw poradzic sie z jakas organizacja pozarzadowa,
    ktora zajmuje sie zwierzetami. Oni mogliby miec doswiadczenia z takimi
    przypadkami, kiedy wlasciciele zle sie opiekuja swoimi zwierzatami.

    Ludek

  • 6. Data: 2006-06-29 09:12:59
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Dziekuje Ludek moze znajde cos takiego na net.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-06-29 09:57:45
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zadzwoń do TOZ'u.

  • 8. Data: 2006-06-29 10:24:00
    Od: d...@o...pl

    Renata napisał(a):
> [...]
    > sie ze nieszczepione psy beda zagrozeniem. Zaznaczam raz jeszcze ze to dzicy

    Skontaktuj się z odpowiednią organizacją zajmującą się ochroną
    zwierząt.
    Jeśli wolisz wybrać inne wyjście, to możesz zadzwonić na policję,
    funkcjonariusze będą
    musieli coś w Twojej sprawie zdziałać - w końcu znęcanie się nad
    zwierzętami (choćby nie karmienie ich) jest przestępstwem.

  • 9. Data: 2006-06-29 10:34:41
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Renata napisał(a):
    > Kupilam dom wraz z dzialka, byli wlasciciele nie chca sie wyprowadzic
    > (walcze z nimi ale to inna historia)
    Pomyślmy - masz teren, masz dom, na Twoim terenie znajdują się dwie obce
    osoby, nieważne że byli właściciele. Proponuję: 997.

    > Czy jako wlasciciel moge pozbyc sie
    > tych psow?
    Pomyślmy - masz terenm, masz dom, na Twoim terenie błąkają się
    zaniedbane, wygłodzone czyli potencjalnie niebezpieczne psy, masz
    rodzinę którym te psy zagrażają. Proponuję: jak już zadzwonisz na 997
    wspomnij o psach (rozwiązanie neutralne), ew. zadzwoń do jakiegoś hycla
    czy innego TOZ (rozwiązanie dla dobrodusznych) albo ubij te psy
    (rozwiązanie dla niepoprawnych politycznie).
    Swoją drogą czytając temat "Psy na mojej posesji" myślałem, że policja
    już jest na miejscu :)

    Kobieto obudź się i zacznij bronić swojej prywatności, miru domowego,
    praw własności itd.

    Tobi

  • 10. Data: 2006-06-29 11:17:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pomyślmy (...)Proponuję

    A ja proponuje pomyślec jeszcze raz. Hint - eksmisja, lokal zastępczy etc. O
    ile kojarze to Renata kupiła dom z mieszkajacymi tam ludźmi

    >miru domowego, praw własności itd.

    Swięte słowa. Ten mir domowy dotyczy tez owych lokatorow mieszkajacych na
    posesji. Psy są ich wlasnoscia.

    HaNkA