  • 1. Data: 2006-06-29 07:44:45
    Temat: Jakie dowody na grozby?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    jakie trzeba miec dowody na grozby karalne zeby policja i prokuratura
    zainteresowaly sie tym?
    pozdrawiam

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. sa ignorowane.

  • 2. Data: 2006-06-29 08:33:44
    Temat: Re: Jakie dowody na grozby?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Witam
    > jakie trzeba miec dowody na grozby karalne zeby policja i prokuratura
    > zainteresowaly sie tym?
    > pozdrawiam

    nagranie

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-06-29 19:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek23 wrote:
    > Witam
    > jakie trzeba miec dowody na grozby karalne zeby policja i prokuratura
    > zainteresowaly sie tym?

    Solidne.

  • 4. Data: 2006-06-29 20:11:13
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Thu, 29 Jun 2006 10:33:44 +0200, Przemek R. w wiadomości
    <news:e80397$dqj$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > nagranie

    Kiedy groźby są pisemne, czy może być nagranie wideo? ;-)

    --
    Sz.

  • 5. Data: 2006-06-29 20:37:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Szerr napisał(a):

    > Kiedy groźby są pisemne, czy może być nagranie wideo? ;-)

    wowzcas wystarczy kartka lub dokument elektroniczny :)

  • 6. Data: 2006-06-29 21:24:29
    Temat: Re: Jakie dowody na groźby?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek23 napisał:
    > jakie trzeba miec dowody na grozby karalne zeby policja i prokuratura
    > zainteresowaly sie tym?

    Zasadniczo możliwe podejścia są dwa: prawdziwe albo sfałszowane. W
    pierwszym przypadku zainteresują się groźbami, w drugim dowodami. W obu
    przypadkach uzyskujesz zainteresowanie, o które Ci chodzi.