  • 1. Data: 2006-06-29 05:56:42
    Temat: skopiowana www
    Od: "Andrzej S." <a...@a...com>

    Witam wszystkich,

    przez przypadek znalazłem w internecie stronę, która jest idealną kopią
    mojej (łącznie z arkuszem CSS)i kolorystyką. Moja strona: www.askibicki.com
    i strona "kopia" www.cebulki.webpages.pl.
    Zdecydowanie mi się to nie podoba. Co powinienem (mogę) w takim przypadku
    zrobić?

    --
    Pozdrawiam Andrzej Skibicki www.askibicki.com

  • 2. Data: 2006-06-29 06:31:45
    Temat: Re: skopiowana www
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    a ja znalazłem jeszcze inne podobne ;):
    http://www.adinfinitum.no/shop_pl.html
    http://webhost.bridgew.edu/etribou/layouts/skidoo/
    http://languages.psybear.com/russian/phrases/basic.h
    tml (inna kolorystyka)

    wniosek z tego jeden ;)) wszyscy korzystają z tego samego layout'a
    RUTHSARIAN.
    Jeśli jest on udostępniony za free to nic nie zrobisz, jeśli zrobiłeś go sam
    (w co wątpię)
    to możesz się sądzić.

  • 3. Data: 2006-06-29 08:38:31
    Od: "Andrzej S." <a...@a...com>

    Dnia Thu, 29 Jun 2006 08:31:45 +0200, Michał napisał(a):

    > wniosek z tego jeden ;)) wszyscy korzystają z tego samego layout'a
    > RUTHSARIAN.
    > Jeśli jest on udostępniony za free to nic nie zrobisz, jeśli zrobiłeś go sam
    > (w co wątpię)

    Dlaczego?

    > to możesz się sądzić.

    Tak, zgadzam się, że layout Ruthsariana jest dostępny dla wszystkich ale:
    - moja strona z tym layoutem niewiele ma już wspólnego, są na niej 2
    elementy, które zaczerpnąlem z tego rozwiązania (menu i dlatego kulturalnie
    dodałem autora w stopce) natomiast cała reszta jest moja
    - zerżnięty jest arkusz css litera w literę nawet z błędem, który zrobiłem.
    - kolorystyka jest identyczna.

    Nie chodzi mi tu o sądzenie się, ale prostą kulturę. "Autor" strony nie
    raczy odpowiedzieć na maila.

    --
    Pozdrawiam Andrzej Skibicki www.askibicki.com
    "Odwaga nie polega na nieodczuwaniu strachu,

  • 4. Data: 2006-06-29 09:38:13
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 29 Jun 2006 10:38:31 +0200,
    Andrzej S. <a...@a...com> screamed:

> [...]
    > dodałem autora w stopce) natomiast cała reszta jest moja
    > - zerżnięty jest arkusz css litera w literę nawet z błędem, który zrobiłem.

    Moim zdaniem wchodzi tutaj w grę licencja samego template'a. Być może
    jest GPL-o-podobna.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 11:37:29 user up 11022 days, 23:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Wszystkie drogi prowadzą przed siebie.

  • 5. Data: 2006-06-29 10:57:36
    Od: JFK <s...@g...com>

    Andrzej S. wrote:

    > Tak, zgadzam się, że layout Ruthsariana jest dostępny dla wszystkich
    To musisz zaczac od sprawdzenia tego layoutu. Tzn moze sie okazac ze
    jego licencja automatycznie powoduje ze twoja strona takze zaczyna byc
    dostepna dla wszystkich i wtedy nic juz wiecej nie mozesz zrobic.
    Jakub F. Kasica