  • 1. Data: 2004-07-22 18:21:03
    Temat: Przyszedł komornik co robić?
    Od: "EasyRider" <r...@o...pl>

    Kiedyś jechałem tramwajem bez biletu.
    Dzisiaj był u mnie komornik i zostawił wezwanie do stawienia się w jego
    biurze.
    Co mam robić?
    Jestem po maturze ale nie dostałem się na studia więc się już nie uczę.
    Nie podjąłem też żadnej pracy.
    Mieszkam razem z rodzicami.
    Czy lepiej iść i zapłacić (ale nie mam kasy), czy też jest jakaś szansa na
    umożenie mojej należności?
    Czy moi rodzice są narażeni na jakąś odpowiedzialność czy nie?
    Ile może być do zapłaty?

    Dzięki za pomoc

    EasyRider

  • 2. Data: 2004-07-22 18:24:31
    Temat: Re: Przyszedł komornik co robić?
    Od: "abrh" <a...@o...pl>

    ja zapłaciłem 500 koszty komornika

  • 3. Data: 2004-07-22 18:47:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 20:24:31 +0200, abrh naskrobał(a):

    > ja zapłaciłem 500 koszty komornika

    zaiste cenna informacja - czasami milczenie jest złotem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-22 18:50:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 20:21:03 +0200, EasyRider naskrobał(a):

    > Kiedyś jechałem tramwajem bez biletu.
    > Dzisiaj był u mnie komornik i zostawił wezwanie do stawienia się w jego
    > biurze.

    biletu? autobusowego rozumiem. Nieważne - idz jak prosi grzecznie.

> [...]
    > Mieszkam razem z rodzicami.
    > Czy lepiej iść i zapłacić (ale nie mam kasy), czy też jest jakaś szansa na

    Z powyższego wynika że nie będzie w stanie wyegzekwować należności. Po
    parunastu miesiącach umorzy postępowanie egzekucyjne - jeżeli wcześniej nie
    znajdziesz pracy.

    > Czy moi rodzice są narażeni na jakąś odpowiedzialność czy nie?

    nie.

    > Ile może być do zapłaty?

    powinno pisać na zawiadomieniu :D

  • 5. Data: 2004-07-22 19:04:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > Z powyższego wynika że nie będzie w stanie wyegzekwować należności.
    > Po parunastu miesiącach umorzy postępowanie egzekucyjne

    W grudniu. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieto! Twój poród to nic w porównaniu z moim zatwardzeniem.

  • 6. Data: 2004-07-22 19:50:05
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

> [...]
    > umożenie mojej należności?
    > Czy moi rodzice są narażeni na jakąś odpowiedzialność czy nie?

    Jakiś czas była rozmowa o niepłaceniu za bilet pociągiem. Ktoś napisał, że
    to będzie się za tobą ciągnęło (jak pamiętam 10 lat, ale nie jestem pewny),
    jeśli przez ten czas coś zarobisz, to i tak łyknie to komornik (oczywiście
    aż do zapłacenia kary). Chyba nie muszę wspominać o odstekach...

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 7. Data: 2004-07-24 10:18:53
    Od: "Stefano" <j...@N...gazeta.pl>

    Komornik skarbowy moze ci to sciagnac z majatku albo pensji. Jak nic nie
    masz to nic ci nie zrobi. koszty calego postepowania od kary to cos ok. 5%

  • 8. Data: 2004-07-24 11:38:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stefano wrote:

    > Komornik skarbowy moze ci to sciagnac z majatku albo pensji. Jak nic nie
    > masz to nic ci nie zrobi. koszty calego postepowania od kary to cos ok. 5%

    Tyle że to jest roszczenie cywilnoprawne i komornik sądowy.

    KG