  • 1. Data: 2004-07-22 18:25:29
    Temat: Udowodnione piractwo !!! - Jak to załatwić - WAŻNE !!!
    Od: Autor <m...@w...tenbit.pl>

    Witam,
    przez przypadek znalazlem w sieci człowieka sprzedajacego prace (pliki
    graficzne) wczesniej kupione ode mnie.
    Jestem autorem tych prac, mogę to udowodnić przez materiał początkowy.
    Każdy mój klient dostaje imienną licencję, gdzie wyrażnie jest ujęte, że
    sprzedać może jedynie efekt koncowy w postaci odbitki barwnej bądź
    wydruku. Także on ją dostał.
    Udało mi się kupić te prace od niego. Jest to dodatkowy dowod przeciwko
    niemu. Na razie człowiek nie ma pojęcia komu je sprzedał.

    Czy mogę się ubiegać o odszkodowanie przed wniesieniem sprawy do sądu?
    Nie chcę by w przypadku "braku dogadania się" nie zostało to użyte
    przeciwko mnie.

    Bardzo proszę o w miarę jasne informacje. Nie bardzo rozumiem jezyk
    prawniczy :-D

    Pozdrawiam
    Qba