  • 1. Data: 2004-07-22 17:15:56
    Temat: przetarg nieogr. do 60.000 euro
    Od: "Żarek" <z...@i...pl>

    Jestem pracownikiem jednostki budżetowej. W bardzo szybkim tempie muszę
    przeprowadzić postępowanie na zakup tonerów. Chciałabym prosić o pomoc w
    sprawie przygotowania pełnej dokumentacji dot przetargu nieogr.tzn. jakie
    komplet dokumentów muszę przygotować uruchamiając postępowanie , aby czegoś
    nie przeoczyć
    Proszę również o pomoc jak zawrzeć w umowie sposób dostarczania sukcesywnego
    np. zgodnie z poszczególnymi zamówieniami oraz sposób regulowania należności

  • 2. Data: 2004-07-22 19:27:47
    Temat: Re: przetarg nieogr. do 60.000 euro
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Żarek" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sukcesywnego
    > np. zgodnie z poszczególnymi zamówieniami oraz sposób regulowania

    Polecam strone Urzędu Zamówień Publicznych
    www.uzp.gov.pl

    tam jest wszystko łącznie z podręcznikiem do zamówień publicznych.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2004-07-23 11:04:22
    Temat: Odp: przetarg nieogr. do 60.000 euro
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Jednostki budżetowe powinny zatrudniać specjalistów od takich spraw.

    Oczywiście usenet jest dla każdego i każdy może o coś pytać i mieć nadzieję
    na odpowiedź,
    ale moim zdaniem to nieco bezczelne i żenujące, że urzędnicy państwowi (
    itp. ) nie znają się na swojej robocie i w tak istotnych kwestiach muszą
    zadawać pytania na grupę.

    Na co idą nasze podatki?

    brett