  • 1. Data: 2004-07-22 17:08:57
    Temat: odprawa dla pracownika przy likwidacji spolki
    Od: "wcale_nie" <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl>

    Witam!
    Czy w momencie likwidacji Spolki Cywilnej a nastepnie przejscia do jednego z
    wlascicieli wczesniej istniejacej spolki, ale do nowej firmy nalezy mi sie
    3-miesieczna uprawa (umowa na czas nieokreslony). Dawna Sp. Cywilna.

    z gory thx

    --
    pozdrawiam
    Agness

  • 2. Data: 2004-07-22 18:23:52
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik wcale_nie napisał(a):
> [...]
    > wlascicieli wczesniej istniejacej spolki, ale do nowej firmy nalezy mi sie
    > 3-miesieczna uprawa (umowa na czas nieokreslony). Dawna Sp. Cywilna.

    Raczej nie.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-22 19:03:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 19:08:57 +0200, wcale_nie naskrobał(a):

> [...]
    > wlascicieli wczesniej istniejacej spolki, ale do nowej firmy nalezy mi sie
    > 3-miesieczna uprawa (umowa na czas nieokreslony). Dawna Sp. Cywilna.

    nie - ale możesz i tak wydębić, ryzykując utratą pracy.

    art 23^1 par 4
    W terminie jednego miesiąca od zawiadomienia przewidzianego w § 3 pracownik
    może bez wypowiedzenia, za siedmiodniowym uprzedzeniem, rozwiązać stosunek
    pracy. Rozwiązanie stosunku pracy w tym trybie powoduje dla pracownika
    skutki, jakie przepisy prawa pracy wiążą z rozwiązaniem stosunku pracy
    przez pracodawcę za wypowiedzeniem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org