    From: "Julek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyszedł komornik co robić?
    Date: Thu, 22 Jul 2004 21:50:05 +0200
    Sender: c...@r...pl@net.vaos.com.pl

    Użytkownik "EasyRider" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cdp0of$pdp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kiedyś jechałem tramwajem bez biletu.
    > Dzisiaj był u mnie komornik i zostawił wezwanie do stawienia się w jego
    > biurze.
    > Co mam robić?
    > Jestem po maturze ale nie dostałem się na studia więc się już nie uczę.
    > Nie podjąłem też żadnej pracy.
    > Mieszkam razem z rodzicami.
    > Czy lepiej iść i zapłacić (ale nie mam kasy), czy też jest jakaś szansa na
    > umożenie mojej należności?
    > Czy moi rodzice są narażeni na jakąś odpowiedzialność czy nie?
    > Ile może być do zapłaty?

    Jakiś czas była rozmowa o niepłaceniu za bilet pociągiem. Ktoś napisał, że
    to będzie się za tobą ciągnęło (jak pamiętam 10 lat, ale nie jestem pewny),
    jeśli przez ten czas coś zarobisz, to i tak łyknie to komornik (oczywiście
    aż do zapłacenia kary). Chyba nie muszę wspominać o odstekach...

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski