  • 1. Data: 2004-07-22 12:46:55
    Temat: jakie upoważnienie?
    Od: "Jacek" <j...@S...pl>

    Witam!

    Mój kolega nie może osobiście odebrać zaświadczenia z uczelni, że jest
    studentem. W jaki sposób może mnie upoważnić do odbioru takiego
    zaświadczenia? Czy ewentualne upoważnienie musi być potwierdzone przez
    notariusza?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-07-23 05:31:13
    Temat: Re: jakie upoważnienie?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studentem. W jaki sposób może mnie upoważnić do odbioru takiego
    > zaświadczenia? Czy ewentualne upoważnienie musi być potwierdzone przez

    To jest pytanie do tego kto siedzi w uczelni i wydaje takie papierki, niech
    powie czego potrzebuje.
    Kolega składając zapotrzebowanie na taki papierek, moze zaznaczyć na
    podaniu, ze do odbioru upowaznia takiego to a takiego nr dow. os. ..... a Ty
    przychodząc po odbiór mozesz się na to powołać.

    Upoważnienie notarialne powinno załatwić sprawę.

    Pozdr
    kw1618