  • 31. Data: 2013-09-10 00:23:27
    Temat: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:l0kclm$ia0$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > , że jednak została wezwana policja. Po ich przybyciu wlepiono mi mandat
    > za 300 zł , jednakże wypisali, iż była to kradzież, pomimo tego , iż
    > niczego nie ukradłem, gdyż towar został w sklepie na miejscu, z uwagi na
    > to że chciałem zapłacić za różnicę, ale go pozostawić gdyż okazało się na
    > dodatek, że miał wadę. Kwota za towar została zapłacona, ale nie zwrócona.
    > Czy w takim przypadku mogę odwołać się od mandatu, który został wg mnie
    > błędnie opisany, gdyż niczego nie ukradłem?
    >
    > Nie ma możliwości w tym przypadku odwołania się od przyjętego mandatu.

    Ja nie mogę, co to za świat. Pierdolony złodziej uważa, że niczego nie
    ukradł, bo go złapali.
    Do tego skomle, że go tak bardzo żle potraktowali i dali mandat.
    A później ludzie sie dziwią, że są tacy co chętnie by wprowadzili szariat i
    takim kutasom obcinali łapy.

    A tu na grupie wielka dyskusja - nikt nie powie złodziejowi - spierdalaj
    złodzieju!

  • 32. Data: 2013-09-10 01:07:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > kurde, ty ostatnio jakis inteligentny inaczej jestes.
    > mandat jest zaniemanie.
    > niewazne co zrobiles, czy to jest wykroczenie, czy nie, czy jeszcze cos
    > innego.
    > wazne co jest napisane na mandacie.
    >
    > jeszcze raz dla ciebie duzymi lierami i powoli
    >
    > idziesz sobie grzecznie jak pierwszoklasista na zielonym swietle.
    > zatrzymuje cie policjant i wrecza ci mandat za niezapiecie pasow. ty go
    > grzecznie przyjmujesz i podpisujesz.
    > I sprobuj go teraz uchylic.
    > Psa z kulawą noga nie bedzie interesowało jaki byl stan faktyczny.

    Oczywiście, że masz rację. Tylko tu mamy sytuację, że facet popełnia
    przestępstwo, a nie wykroczenie.

  • 33. Data: 2013-09-10 01:16:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście, że masz rację. Tylko tu mamy sytuację, że facet popełnia
    > przestępstwo, a nie wykroczenie.

    no to co z tego.
    mandat podpisal? podpisal, to znaczy ze popelnil co podpisał.
    i to nie ma nic wspolnego z tym co zrobil.
    beda chcieli to go teraz dziabną za przestepstwo.

  • 34. Data: 2013-09-10 08:10:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-09 17:47, Robert Tomasik pisze:
    > I jeśli nawet, to przy różnicy ceny do 100 zł bedzie to wykroczenie. To
    > jeden z wyjątków od ogólnej zasady, ze oszustwo jest zawsze przestępstwem.

    Coś więcej na ten temat?

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-09-10 08:29:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2013 23:03, Robert Tomasik pisze:

    > A po co? Na świadka wzywa się policjanta, gdy jest świadkiem zdarzenia.
    > W tym wypadku świadkiem nie jest, więc po co?

    A cholera wie. Chociażby po to, żeby zeznać, czy oskarżony nie sprawiał
    wrażenia przymuszonego/wrobionego, jeśli taka zostanie wybrana linia obrony.

  • 36. Data: 2013-09-10 09:24:18
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > no to co z tego.
    > mandat podpisal? podpisal, to znaczy ze popelnil co podpisał.
    > i to nie ma nic wspolnego z tym co zrobil.
    > beda chcieli to go teraz dziabną za przestepstwo.

    Jego jak jego ale policjantom, którzy nałożyli ten mandat powinni
    postawić zarzuty poświadczenia nieprawdy. W zasadzie od mandatu ma
    niewielką szansę się wymigać, o ile sąd, a raczej bardziej prokuratura
    chciałby zmienić czyn i postawić zarzuty za przestępstwo.
    Może uda się do prokuratury, a ta wystąpi z wnioskiem o uchylenie
    mandatu i zmianę czynu.

    Tylko czy to mu się opłaca.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 37. Data: 2013-09-10 09:35:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-09-09 17:46, m...@g...com pisze:
    > Za "idiotę" też można zrobić postępowanie i zabulić , a w sieci nie jest się do
    końca anonimowym.
    Spróbuj :->

    Maciek

  • 38. Data: 2013-09-10 09:51:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2013 17:46, m...@g...com pisze:
    > Za "idiotę" też można zrobić postępowanie i zabulić , a w sieci nie jest się do
    końca anonimowym.

    Ja się podpisuję dość dokładnie, idioto, więc "Go ahead! Make my day!".

    Jeszcze doniosę prokuratorowi, że popełniłeś tak na prawdę oszustwo i
    powinieneś siedzieć.

  • 39. Data: 2013-09-10 10:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A tu na grupie wielka dyskusja - nikt nie powie złodziejowi - spierdalaj
    > złodzieju!

    Przeciez mu powiedziano.
    Tylko moze nie koniecznie takim językiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 40. Data: 2013-09-10 11:17:02
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
    > Osobnik posiadający mail d...@i...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Przeciez mu powiedziano.
    > Tylko moze nie koniecznie takim językiem.

    Ale może właśnie dopiero taki język do nich dociera? Bo bezstresowe
    wychowanie
    już przyniosło wspaniałe efekty....