  • 1. Data: 2013-09-07 20:32:39
    Temat: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Nie masz telewizora czy radia, ale masz komputer, tablet lub komórkę?
    Zapłacisz kolejny podatek! To nie żart, ale nowy pomysł rządu Donalda
    Tuska (56 l.) na ratowanie mediów publicznych, który ma wejść w życie od
    2015 roku! Resort kultury przesłał właśnie do marszałek Sejmu propozycje
    nowych przepisów, które zakładają, że zamiast abonamentu gospodarstwa
    domowe uiszczać będą 10 zł miesięcznie opłaty audiowizualnej.
    - Do odbioru programów radiowych i telewizyjnych wykorzystywane są
    dzisiaj nie tylko tradycyjne odbiorniki, lecz także komputery, tablety i
    telefony komórkowe. W praktyce może to oznaczać, że również w tych
    gospodarstwach domowych, w których nie ma odbiorników telewizyjnych,
    znajdują się urządzenia umożliwiające odbiór programów - poinformowało w
    komunikacie dotyczącym prac nad projektem Ministerstwo Kultury.
    Oznacza to, że politycy opłatą 10 zł chcą też obciążyć tych, którzy nie
    posiadają telewizora czy radia, ale mają komputer, tablet czy komórkę.
    Dzięki takim kryteriom opłata obejmie prawie wszystkich Polaków!
    Natomiast publiczne media bez kiwnięcia palcem zgarniać będą ok. 1,6
    miliarda rocznie. To trzy razy więcej niż wyciągają z naszych kieszeni
    obecnie. W 2012 r. wpływy z abonamentu wyniosły ponad 500 mln zł, a
    najwięcej w historii było ich ok. 900 mln zł.
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/nowy-pomysl-rzadu-t
    uska-masz-komorke-zapacisz-abonament-telewizyjny_353
    100.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-09-07 22:13:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-07, animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/nowy-pomysl-rzadu-t
    uska-masz-komorke-zapacisz-abonament-telewizyjny_353

    No i?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-09-07 22:33:09
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.09.2013 22:13, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-09-07, animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    uska-masz-komorke-zapacisz-abonament-telewizyjny_353
    100.html

    > No i?

    No jak ktos ma 3 mieszkania to bedzie placil 30 zeta...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-09-07 22:46:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-07 22:33, hikikomorisan pisze:

    uska-masz-komorke-zapacisz-abonament-telewizyjny_353
    100.html

    > No jak ktos ma 3 mieszkania to bedzie placil 30 zeta...

    A co, burżuj ma, niech płaci. Chcieliście socjalizmu, to macie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-09-07 23:13:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-07 22:46, Liwiusz pisze:

    > A co, burżuj ma, niech płaci. Chcieliście socjalizmu, to macie.

    Opłata audiowizualna powinna wynieść 20, a nie 10 zł

    http://finanse.wp.pl/kat,1033823,title,Oplata-audiow
    izualna-wyzsza-niz-abonament,wid,15957039,wiadomosc.
    html?ticaid=11142a&_ticrsn=3

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2013-09-08 21:54:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:
> [...]
    > odbiorników telewizyjnych, znajdują się urządzenia umożliwiające
    > odbiór programów - poinformowało w komunikacie dotyczącym prac nad

    ja tylko nie rozumiem dlaczego wszyscy maja płacić za coś czego nie
    używają...

    media tzw publiczne to nie policja wojsko czy edukacja to coś za co powinni
    płacić ci ludzie którzy tego używają.

  • 7. Data: 2013-09-08 22:20:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-08 21:54, Marek Dyjor pisze:
    > ja tylko nie rozumiem dlaczego wszyscy maja płacić za coś czego nie
    > używają...

    Jest wiele podatków-opłat niesprawiedliwych. Od obowiązkowych
    ubezpieczeń po opłatę za piractwo w DVDR czy w papierze ksero (tak jest
    taka opłata)
    Tak czy siak jestem za tym żeby zrobić z tym "podatkiem" porządek bo
    ostatnio płacą tylko łajzy albo emeryci. A nawet Urzędy skarbowe siadają
    na emerytury. Taka "sprawiedliwa" jazda.
    Albo rybki albo akwarium. Albo płacimy wszyscy bo 99% ogląda albo nikt.

  • 8. Data: 2013-09-08 23:00:44
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 21:54, Marek Dyjor pisze:

    > ja tylko nie rozumiem dlaczego wszyscy maja płacić za coś czego nie
    > używają...

    Takie opłaty za nic masz w wodomierzach, energii elektrycznej, gazie i
    pewnie jeszcze w wielu innych rzeczach. To jest za możliwość używania,
    za gotowość dostarczenia, jakieś przesyłowe itp, itd. Zwał jak zwał. To
    jest po to, że nawet gdy nie z używasz to płacisz.
    Z opłata audiowizualną będzie tak samo.

    Tu masz w pigułce przykład jak szarpią z nas kasę i w jakiej ilości. Al
    Capone tyle nie brał.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-zabiera-ci-panst
    wo-2490475.html

    A tu efekt polityki dymania.

    http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/-z-po
    lski-wyjezdza-wiecej-osob-niz-w-stanie-wojennym,8463
    406840

    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-09-08 23:05:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "z" <...@...pl> wrote in message news:522cdc18$0$1465$65785112@news.neostrada.pl...
    > Albo płacimy wszyscy bo 99% ogląda albo nikt.

    albo placi tylko ten kto oglada, dostawcy jakos spokojnie
    daja sobie rade z umozliwianiem ogladania tylko placacym

    ja tv nie posiadam, z tworczosci tvp ogladam tylko to co
    sporadycznie znajomi podlinkuja z jakiegos powodu i gdyby
    tvp wszelakie razem z tvn i innymi polsatami zniknely z
    dnia na dzien powieka by mi nie drgnela

    sadze ze jest 'nas' sporo wiecej niz 1%

    gdybym mial placic na telewizje bez reklam, z programami
    na poziomie to bym sie moze nawet zastanowil, ale zmuszanie
    mnie do placenia na to gowno czy tego chce czy nie to jakies
    nieporozumienie

    05:50
    Moda na sukces - odc. 5846

    06:10
    Moda na sukces - odc. 5847

    06:30
    My Wy Oni

    07:00
    Transmisja Mszy Świętej z Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach

    08:00
    Tydzień

    08:25
    Domisie - Prawdziwego przyjaciela poznajemy w biedzie

    08:55
    Ziarno

    09:30
    Bananowy doktor II - odc. 13

    10:25
    Bananowy doktor II - odc. 14

    11:10
    Biegajmy razem

    11:25
    Piękniejsza Polska - /11/

    11:50
    Między ziemią a niebem

    12:00
    Anioł Pański

    12:10
    Między ziemią a niebem

    12:50
    Świat się kręci - the best of - /1/

    13:20
    Sąsiad na widelcu - /1/

    14:05
    BBC w Jedynce - Dzika Arabia cz. 1

    15:10
    Śluby panieńskie

    17:00
    Teleexpress

    17:15
    Pogoda

    17:30
    Komisarz Alex - odc. 41 - Niebezpieczne związki

    18:20
    Jaka to melodia? - odc. 2679

    18:55
    Walt Disney przedstawia - Przygody Donalda i Mikiego - Żuk podróżnik, odc. 37

    19:30
    Wiadomości

    20:00
    Sport

    20:05
    Droga do Rio - Kronika

    20:10
    Pogoda

    20:25
    Blondynka - odc. 15 (seria II, odc. 2) - Ta piękna co zeszła na psy

    21:25
    Zakochana Jedynka - To skomplikowane

    23:25
    Tajne taśmy SB

    00:10
    Prowokator

    01:50
    Homeland [ser. I] - odc. 1

    02:55
    Żywe trupy [ser. III] - odc. 1/16

    03:45
    Sąsiad na widelcu - /1/

    04:25
    Świat się kręci - the best of - /1/

    04:50
    Zakończenie dnia

    misyjnosc jak chuj

  • 10. Data: 2013-09-08 23:41:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-08 23:05, m4rkiz pisze:

    > albo placi tylko ten kto oglada, dostawcy jakos spokojnie
    > daja sobie rade z umozliwianiem ogladania tylko placacym

    To jest szersza sprawa.
    Trzeba sobie zadać pytanie czy TV Publiczna jest potrzebna?
    Czy finansowanie partii politycznych z budżetu jest potrzebne?
    Finansowanie związków zawodowych? Taka masa obowiązkowych ubezpieczeń i
    innych obowiązków gwałcących wolność normalnego człowieka.
    Jak już odpowiemy na te wszystkie pytania i stwierdzimy że NIE to
    będziesz mógł się domagać braku, reklam, kodowania i płacenia z "towar"

    Jak na razie rządzi socjalizm i robi nam dobrze za nasze pieniądze.
    Może przestań głosować na tych co Ci robią dobrze? :-)
    A jeśli masz wątpliwości do płać i płacz.

    PS. Też bardzo chętnie płaciłbym te 10-20 zł za program bez reklam.
    Ale to musi być powszechne płacenie a nie takie do jakiego nawoływał
    premier.