  • 41. Data: 2013-09-10 11:20:42
    Temat: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2013 11:17, Kukus Minipalus pisze:

    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag

    > Ale może właśnie dopiero taki język do nich dociera? Bo bezstresowe
    > wychowanie
    > już przyniosło wspaniałe efekty....

    Budzik jest gorącym zwolennikiem wychowywania bezstresowego.

  • 42. Data: 2013-09-10 11:25:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.09.2013 01:07, Robert Tomasik pisze:
    > Oczywiście, że masz rację. Tylko tu mamy sytuację, że facet popełnia
    > przestępstwo, a nie wykroczenie.

    Ale oficjalnie w papierach przyznał się do wykroczenia. Zabił premiera,
    ale przyjął mandat za wyrzucanie śmieci na ulicy (bo zwłoki tam
    podrzucił). Więc mandat przyjął, poświadczył podpisem, że popełnił
    wykroczenie ,,wyrzucanie śmieci na ulicy''. A teraz osobna sprawa, czy
    go kryminalni będą ścigali za morderstwo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2013-09-10 11:27:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.09.2013 09:24, Ariusz pisze:
    > Tylko czy to mu się opłaca.

    Różne są definicję opłacalności. Może chce przyjąć na klatę
    odpowiedzialność za przestępstwo, jakie popełnił? Przyszedł do domu,
    poczytał, zorientował się, że Policja wpędziła go w błąd i że on chce
    odpowiadać za oszustwo, a nie kradzież, bo popełnił oszustwo, a nie
    kradzież.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 44. Data: 2013-09-10 11:29:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > wykroczenie ,,wyrzucanie śmieci na ulicy''. A teraz osobna sprawa, czy
    > go kryminalni będą ścigali za morderstwo.

    No nie do końca - w twojej analogii mamy dwa osobne czyny: zabicie
    człowieka oraz zaśmiecanie publicznej ulicy jego zwłokami.

    W oryginalnym zdarzeniu czyn jest jeden, tylko został błędnie
    zakwalifikowany. Co innego jakby podmienił metki _i_ próbował cichaczem
    wynieść taki "przemetkowany" towar.

  • 45. Data: 2013-09-10 11:29:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.09.2013 09:51, Andrzej Lawa pisze:
    > na prawdę

    Hm....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2013-09-10 14:38:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale oficjalnie w papierach przyznał się do wykroczenia.

    przyznał się RÓWNIEŻ do wykroczenia.
    skoro popełnił przestępstwo to nie mógł być ukarany mandatem, wiec to
    było po za zakresem dochodzenia policjantów. Ukarali go tylko za to co
    mogli pozostałe zostawiając bez rozpatrzenia.

> [...]
    > wykroczenie ,,wyrzucanie śmieci na ulicy''. A teraz osobna sprawa, czy
    > go kryminalni będą ścigali za morderstwo.

    no własnie, ten mandat to nie jest zamiast kary za zabicie premiera.
    ten mandat jest za wyrzucenie smieci . tylko.

  • 47. Data: 2013-09-10 16:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    co następuje:

    > Ale może właśnie dopiero taki język do nich dociera? Bo bezstresowe

    Może.
    Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to
    wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 48. Data: 2013-09-10 16:05:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Coś więcej na ten temat?

    Chętnie, o ile powiesz, co byś chciał.

  • 49. Data: 2013-09-10 16:06:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]

    > Jego jak jego ale policjantom, którzy nałożyli ten mandat powinni
    > postawić zarzuty poświadczenia nieprawdy.

    Nie poświadczenia niepoarwdy. tylko ewentualnie 231 kk - niedopełnienie
    obowiązku. Z tym, że to przestępstwo umyślne, a wobec tego, że jednak
    ukarali mandatem, to mi umyślność nie pasuje i zostaje p oprostu ludzki
    błąd.

  • 50. Data: 2013-09-10 17:18:57
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 10 września 2013 09:51:44 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ja się podpisuję dość dokładnie, idioto, więc "Go ahead! Make my day!".
    >

    > Jeszcze doniosę prokuratorowi, że popełniłeś tak na prawdę oszustwo i
    >
    > powinieneś siedzieć.

    A kto Cię tam wie, może masz zmyślone dane i przestań używać zwrotów, jakimi się
    zwracają do Ciebie