    From: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Date: Tue, 10 Sep 2013 00:23:27 +0200

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:l0kclm$ia0$1@node1.news.atman.pl...

    > Zmieniałeś kody kreskowe?

    > zrobieniu zakupów zostałem zaprowadzony do osobnego pomieszczenia, sprawę
    > chcieli załatwić polubownie, ja zgodziłem się, miałem zapłacić różnicę 23
    > złotych, nie wiem jakim cudem nagle ochroniarze się zmienili i okazało się
    > , że jednak została wezwana policja. Po ich przybyciu wlepiono mi mandat
    > za 300 zł , jednakże wypisali, iż była to kradzież, pomimo tego , iż
    > niczego nie ukradłem, gdyż towar został w sklepie na miejscu, z uwagi na
    > to że chciałem zapłacić za różnicę, ale go pozostawić gdyż okazało się na
> [...]
    Ja nie mogę, co to za świat. Pierdolony złodziej uważa, że niczego nie
    ukradł, bo go złapali.
    Do tego skomle, że go tak bardzo żle potraktowali i dali mandat.
    A później ludzie sie dziwią, że są tacy co chętnie by wprowadzili szariat i
    takim kutasom obcinali łapy.

    A tu na grupie wielka dyskusja - nikt nie powie złodziejowi - spierdalaj
    złodzieju!