  • 51. Data: 2013-09-10 17:39:36
    Temat: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.09.2013 17:18, m...@g...com pisze:

    > A kto Cię tam wie, może masz zmyślone dane i przestań używać zwrotów, jakimi się
    zwracają do Ciebie

    Nie wysilaj się na żałosną projekcję... Gdybyś nie był idiotą
    wiedziałbyś, że moje dane muszą być prawdziwe.

    PS: no zrób postępowanie, oszuście i złodzeju, dalej!

  • 52. Data: 2013-09-10 17:45:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.09.2013 16:00, Budzik pisze:

    > Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to
    > wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

    No, za oszustwo to nie mandat tylko już prokurator i ewentualnie
    dobrowolne poddanie się karze.

  • 53. Data: 2013-09-10 19:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No, za oszustwo to nie mandat tylko już prokurator i ewentualnie
    > dobrowolne poddanie się karze.

    Dlatego mandat w cudzysłowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 54. Data: 2013-09-10 21:54:49
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Ale jak do niego nie dotrze, to w koncu trafi na policjanta, który mu to
    > wytłumaczy "wystawiając odpowiedni mandat".

    Tak, tylko jak wszyscy będą do niego tak się przytulasiać, głaskać po
    główce -
    - "biedny złodziejek, dajmy mu cukierka" to może zanim się znajdzie ten
    policjant,
    nasz kolega kogoś pobije, zgwałci albo zabije.
    Zmieniłem nalepkę z ceną na towarze - nic mi nie zrobili. Ludkowei na
    usenecie też
    nic tak szczególnie złego w tym nie widzieli. No to może teraz przywale temu
    koleżce z IPhonem
    w ryło? Fajny IPhon. A ta laska ma takie fajne cyce, może ją przelecę w
    sąsiednich krzakach?
    Przecież to nic takiego. Ja jej tylko chciałem dobrze zrobić. A ten facet co
    się wtrąca? Kosą go pod żebro, gnoja.
    Chłopaki w usenecie doradzą jak tu go oskażyć o napad, coby mnie się nic nie
    stało?
    Już teraz strach wieczorem wyjść na ulicę, a jak będzie więcej takich
    budzików, to
    ONI będą wchodzić sami do twojego mieszkania.
    Mechaniczna Pomarańcza się kłania...

  • 55. Data: 2013-09-10 22:23:21
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 13:47:22 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Witam
    >

    > Pierwszy raz wpadł mi do glowy głupi pomysł w hipermarkecie odnośnie przemetkowania
    towaru, no i stało się , ochrona z monitoringu wychwyciła mój występek, po zrobieniu
    zakupów zostałem zaprowadzony do osobnego pomieszczenia, sprawę chcieli załatwić
    polubownie, ja zgodziłem się, miałem zapłacić różnicę 23 złotych, nie wiem jakim
    cudem nagle ochroniarze się zmienili i okazało się , że jednak została wezwana
    policja. Po ich przybyciu wlepiono mi mandat za 300 zł , jednakże wypisali, iż była
    to kradzież, pomimo tego , iż niczego nie ukradłem, gdyż towar został w sklepie na
    miejscu, z uwagi na to że chciałem zapłacić za różnicę, ale go pozostawić gdyż
    okazało się na dodatek, że miał wadę. Kwota za towar została zapłacona, ale nie
    zwrócona. Czy w takim przypadku mogę odwołać się od mandatu, który został wg mnie
    błędnie opisany, gdyż niczego nie ukradłem?

    > Proszę o poradę

    Panowie, niechaj Was wyobraźnia nie ponosi zanadto... Na wstępie zaznaczyłem, że
    pierwszy raz wpadł mi do głowy tak głupi pomysł i ok faktycznie możecie mi odpisać,
    że pierwszy pociąga kolejne, później gorsze itp. itd. jednak wcale nie jestem
    zadowolony z tego co zrobiłem, nie wiem co mi odbiło wtedy, nie umiem tego wyjaśnić,
    ale wiem że więcej czegoś takiego nie zrobię, a sprawa z mandatem i prośba o poradę w
    tej sprawie wynika z tego, że nie mam za ciekawej sytuacji finansowej, chociaż wiem
    że mi się należy. Jeśli ktoś nadal czegoś nie zrozumiał to sorry ale nie będę dalej
    gmatwał się w tej dyskusji, która zaczyna stawać się powoli jakąś rozkminą nad
    poważnym artykułem.

  • 56. Data: 2013-09-10 23:54:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Sep 2013, Liwiusz wrote:

    > Coś więcej na ten temat?

    134 KW

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2013-09-11 08:06:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-10 16:05, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:l0md4g$u3i$1@node2.news.atman.pl...

    > Chętnie, o ile powiesz, co byś chciał.

    Skąd pomysł, że oszustwo do 100zł to nie przestępstwo.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2013-09-11 08:07:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > 134 KW

    Dzięki.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2013-09-11 18:17:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Skąd pomysł, że oszustwo do 100zł to nie przestępstwo.

    Ufam, ze odpowiedź Gotfryda jest wyczerpująca.

  • 60. Data: 2013-09-11 18:23:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-11 18:17, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:l0p18h$era$1@node2.news.atman.pl...

    > Ufam, ze odpowiedź Gotfryda jest wyczerpująca.

    Też mu ufam :)

    --
    Liwiusz