  • 1. Data: 2013-09-06 22:00:28
    Temat: Nowe mieszkanie, usterki, terminy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ponad 5 lat temu kupiłem mieszkanie, od dewelopera, nowe.
    Po dwóch latach na scianach pojawiły sie rysy, pekniecie.
    Deweloper naprawił.
    niestety obecnie pojawiły sie znowu rysy.
    Deweloper odmówił naprawy twierdząc, ze minał 5 letni okres gwarancji.

    Nic, naprawiamy.
    Okazuje sie, ze rysy, odparzenia pojawiły sie dokładnie w tych samych
    miejscach.
    Naprawa została wykonana jakimis tasmami (papierowymi???) an ie standardową
    tasmą antyrysową.

    Pytanie:
    Czy mozna oczekiwac od dewelopera naprawy w związku z tym, ze to sa usterki
    po naprawie sprzed 3 lat?

    Czy ma znaczenie ewidentnie złe wykonanie napraw?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,