  • 21. Data: 2013-09-09 20:22:44
    Temat: Re: Przemetkowanie towaru grzywna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:l0kvkd$7tg$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    ps.com...

    > Niedouczony, albo nie chciał się włóczyć po sądach.,

    A ów policjant, to w jakim niby charakterze?

    > Sam chyba najlepiej wiesz, jak upierdliwe dla policjanta jest wpakowanie
    > się w sprawę, która będzie wymagała stawienie się w sądzie ;)

    No właśnie nie za bardzo.

  • 22. Data: 2013-09-09 20:33:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > bezedura w tyn przypadku

    No akurat nie bzdura. Gość dopuścił się przestępstwa, a nie wykroczenia.

  • 23. Data: 2013-09-09 21:51:08
    Od: m...@g...com

    no właśnie i dlatego zastanawia mnie czy odwołanie w tej sprawie będzie dobrym
    posunięciem

  • 24. Data: 2013-09-09 22:43:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.09.2013 20:22, Robert Tomasik pisze:

    > A ów policjant, to w jakim niby charakterze?

    Mówisz, że nie byłby ciągany, choćby po to, żeby odczytać swoje notatki
    służbowe?

    > No właśnie nie za bardzo.

    Dziwne ;->

  • 25. Data: 2013-09-09 23:00:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > No akurat nie bzdura. Gość dopuścił się przestępstwa, a nie wykroczenia.

    niewazne czego sie dopuscil tylko za co przyjął mandat.

    jak przy przechodzeniu na czerwonym podpiszesz mandat za brak zapietych
    pasow to tez bedzie po rybkach.

  • 26. Data: 2013-09-09 23:02:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
    > no właśnie i dlatego zastanawia mnie czy odwołanie w tej sprawie będzie dobrym
    posunięciem

    nie, bo jak ci pojdą na reke i uchylą mandat to pojdziesz siedziec za
    oszustwo.

  • 27. Data: 2013-09-09 23:03:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mówisz, że nie byłby ciągany, choćby po to, żeby odczytać swoje notatki
    > służbowe?

    A po co? Na świadka wzywa się policjanta, gdy jest świadkiem zdarzenia. W
    tym wypadku świadkiem nie jest, więc po co?

    > Dziwne ;->

    Ja tam nic dziwnego w tym nie widzę.

  • 28. Data: 2013-09-09 23:06:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > niewazne czego sie dopuscil tylko za co przyjął mandat.
    >
    > jak przy przechodzeniu na czerwonym podpiszesz mandat za brak zapietych
    > pasow to tez bedzie po rybkach.

    Zarówno niemanie pasów, jak i przechodzenie na czerwonym są wykroczeniami,
    a zatem nie zachodzi tu sytuacja przyjecia mandatu za czyn nie będący
    wykroczeniem.

  • 29. Data: 2013-09-09 23:40:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zarówno niemanie pasów, jak i przechodzenie na czerwonym są
    > wykroczeniami, a zatem nie zachodzi tu sytuacja przyjecia mandatu za
    > czyn nie będący wykroczeniem.

    kurde, ty ostatnio jakis inteligentny inaczej jestes.
    mandat jest zaniemanie.
    niewazne co zrobiles, czy to jest wykroczenie, czy nie, czy jeszcze cos
    innego.
    wazne co jest napisane na mandacie.

    jeszcze raz dla ciebie duzymi lierami i powoli

    idziesz sobie grzecznie jak pierwszoklasista na zielonym swietle.
    zatrzymuje cie policjant i wrecza ci mandat za niezapiecie pasow. ty go
    grzecznie przyjmujesz i podpisujesz.
    I sprobuj go teraz uchylic.
    Psa z kulawą noga nie bedzie interesowało jaki byl stan faktyczny.

  • 30. Data: 2013-09-09 23:53:44
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-09-09 18:09, 4cx1000 pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście że specjalnie.

    Może, nie wiadomo... Mi tam zawsze w BOK, po tym, jak zwracam im
    uwagę, podpartą paragonem z kasy, i tym, co rzeczywiście "wisi" na
    półce, zwracają różnice... I grzecznie przepraszają. Jak ty to
    przyjmujesz na "klatę", i nic z tym nie robisz, to dla Ciebie
    "oczywiście , że specjalnie"... Stać Cię:)

    --
    Jacek S.