    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Date: Mon, 23 May 2022 07:33:48 +0200

    W dniu 20.05.2022 o 17:23, J.F pisze:
> [...]
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

> [...]
    > chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów,
    > łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie
    > tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju
    > pojazdów, ruchu pieszych, ruchu osób poruszających się przy użyciu
    > urządzenia wspomagającego ruch, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt;
    >
    > 5) droga dla rowerów - drogę lub jej część przeznaczoną do ruchu
    > rowerów, oznaczoną odpowiednimi znakami drogo-
    > wymi; droga dla rowerów jest oddzielona od innych dróg lub jezdni tej
    > samej drogi konstrukcyjnie lub za pomocą
    > urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;

    zapomniałeś o najważniejszym

    10) skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających
    jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami
    utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia;
    określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi
    twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu
    znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;

    "drogi mające jezdnię"

    inaczej biorąc pod uwagę chodnik też miałbys drogę, więc przejście dla
    pieszych byś traktował jak droga.
    --
    http://zrzeda.pl