  • Data: 2022-05-23 12:25:02
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 May 2022 07:33:48 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

    > zapomniałeś o najważniejszym
    >
    > 10) skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających
    > jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami
    > utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia;
    > określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi
    > twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu
    > znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;
    >
    > "drogi mające jezdnię"

    A poczytac "itd" nie łaska?

    6) jezdnia - część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów; określenie to
    nie dotyczy torowisk wydzielonych z jezdni;

    31) pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po
    drodze oraz maszynę lub urządzenie do tego przystosowane, z wyjątkiem
    urządzenia wspomagającego ruch;

    > inaczej biorąc pod uwagę chodnik też miałbys drogę, więc przejście dla
    > pieszych byś traktował jak droga.

    J.