  • Data: 2022-05-23 09:22:32
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2022 o 09:14, Jacek Maciejewski napisał:

    > I tu się ty mylisz. Jeśli droga dla rowerów przecina zwykłą drogę nie
    > powstaje skrzyżowanie tylko przejazd dla rowerzystów. Ot, kolejna
    > niekonsekwencja w PoRD.

    ale właśnie to napisałem... J.F. zwrócił uwagę na 2 definicję, ja
    zwracam na trzecią, że właśnie sama droga dla rowerów tworzy co najwyżej
    przejazdy - wypadałoby przekształcić drogę dla rowerów w jezdnię z
    zakazem ruchu z wyłączeniem ruchu rowerowego, aby było rzeczywiście
    skrzyżowanie.

    --
    http://zrzeda.pl