  • Data: 2022-05-23 18:07:09
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 May 2022 15:47:31 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

    > zgadza się

    > no i jezdnią rower zazwyczaj jechać może, ale skoro osobno wymieniana
    > jest jezdnia i droga rowerowa, to droga rowerowa nie jest jezdnią.

    W sensie, ze droga sie sklada z jezdni lub DDR, i choc DDR to "droga"
    lub czesc drogi, to nie moze zawierac jezdni?

    Troche pokrętna logika, ale zawsze jakies uzasadnienie :-)

    > no część drogi, ale skrzyżowanie to jezdniami się liczy - zgodnie z

    To nadal pokretnie, bo droga (rowerowa) po lewej jezdni moze i nie ma,
    ale droga po prawej jezdnie ma, wiec skrzyzowanie mamy.

    I co z tego wychodzi? Skrzyzowanie dróg, z przejsciem i przejazdem dla
    rowerzystów?
    Czy skrzyzowanie, i przejazd obok ?

    J.