  • Data: 2022-05-23 15:34:22
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 May 2022 12:34:27 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

    > a zauważyć nie łaska, że "droga - wydzielony pas terenu składający się z
    > jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów,..."

    A 5) ?
    DDR - droga, lub czesc drogi.

    > czyli jezdnia jest traktowana jako element tak jak droga dla rowerów.
    > drogi. Czyli droga dla rowerów nie może być jezdnią, skoro jest
    > wymieniana jako osobny element. Co innego pas przeznaczony do jazdy
    > rowerem na jezdni.

    Jezdnia - czesc drogi przeznaczona do ruchu pojazdow.
    Rower tez pojazd :-)

    Akurat w przykladzie Shreka - po prawej DDR stanowi czesc drogi.
    Ale po lewej to samodzielna droga.

    Wiec przejazd jest ... ja wysiadam :-)

    W przykladzie Jacka DDR stanowi czesc drogi, którą i samochody jadą,
    więc przejazd ... raczej jest tylko przejazdem.

    J.