  • Data: 2022-05-23 12:34:27
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2022 o 12:25, J.F pisze:
> [...]
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

    > A poczytac "itd" nie łaska?
    >
    > 6) jezdnia - część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów; określenie to
    > nie dotyczy torowisk wydzielonych z jezdni;
    >
    > 31) pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po
    > drodze oraz maszynę lub urządzenie do tego przystosowane, z wyjątkiem
    > urządzenia wspomagającego ruch;

    > J.

    a zauważyć nie łaska, że "droga - wydzielony pas terenu składający się z
    jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów,..."

    czyli jezdnia jest traktowana jako element tak jak droga dla rowerów.
    drogi. Czyli droga dla rowerów nie może być jezdnią, skoro jest
    wymieniana jako osobny element. Co innego pas przeznaczony do jazdy
    rowerem na jezdni.

    --
    http://zrzeda.pl