  • 81. Data: 2013-10-12 22:27:46
    Temat: Re: Przedmiot zaj cia komornicze go: przetwory
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-12 20:22, wromek pisze:

    > Po drugiej nieudanej licytacji mo?e je przej?? na w?asno?? wierzyciel za
    > cen? wywo?awcz?.

    Wierzycielem jest państwo.
    Z resztą sprawa już nieaktualna. Inspektor Sanitarny już się szykował na
    te grzyby. Ale już się nie wykaże - zabawa z licytacją odwołana.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 82. Data: 2013-10-12 23:57:25
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komorniczego: przetwory
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    3
    > Koniec świata! Gdzie toto się ucotalo, co na to nasza Matka Ziemia.

    Może to pomiot kapo?
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 83. Data: 2013-10-13 00:43:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.10.2013 16:00, witek pisze:

    > Nie.
    > Ale nie wymagam, aby wszyscy nie byli szmatami.

    A czy ja wymagam albo ktokolwiek inny tu wymaga?

  • 84. Data: 2013-10-13 00:59:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Widywałem już licytacje przeterminowanych jogurtów ;)

    Ale były wyprodukowane w zakładzie mającym uprawnienia i właściwie
    oznakowane. Jeśli komuś do czegoś jest potrzebny przeterminowany jogurt, to
    już jego sprawa.

  • 85. Data: 2013-10-13 01:08:53
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 00:59, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Ale były wyprodukowane w zakładzie mającym uprawnienia i właściwie
    > oznakowane. Jeśli komuś do czegoś jest potrzebny przeterminowany jogurt,

    Pewnie! Świetny jest jako składnik kompostu.
    Tylko dlaczego sprzedawanie go w sklepach jest zabronione?

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 86. Data: 2013-10-13 01:14:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAG" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie! Świetny jest jako składnik kompostu.
    > Tylko dlaczego sprzedawanie go w sklepach jest zabronione?

    Bo konsument może nie zauważyć. To jest forma szczególnej ochrony
    konsumentów.

  • 87. Data: 2013-10-13 10:54:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No nie po trupach. Trupy są nielegalne ;)
    >
    > Ale popatrz na poprzedni kontrowersyjny przykład z zajętym psem. Zaraz
    > się kasa znalazła. Czyli dłużnik pieniądze miał, ale kombinował.
    >
    > Tutaj czepiłbym się niezgodności z przepisami sanitarnymi oraz
    > egzekucji z niewłaściwej osoby (chociaż pytanie, czy zainteresowana
    > doprowadziła sprawy meldunkowe do porządku?)

    hm... czy zabranie psa jest imho moralne? nawet jakbym był wierzycielem to
    chyba jednak nie chciałbym dłużnika pozbawiać jedzenia czy istoty którą on
    czy jego dziecko kocha. Tak samo nie chciałbym aby mu zabrano wózek
    inwalidzki albo kule.

  • 88. Data: 2013-10-13 11:01:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 10:54, Marek Dyjor pisze:

    > hm... czy zabranie psa jest imho moralne? nawet jakbym był
    > wierzycielem to chyba jednak nie chciałbym dłużnika pozbawiać jedzenia

    Jedzenia... albo i picia w postaci np. piwniczki z kosmicznie drogimi
    winami? ;-> (nie wtym przypadku - piszę przykładowo)

    > czy istoty którą on czy jego dziecko kocha. Tak samo nie chciałbym aby
    > mu zabrano wózek inwalidzki albo kule.

    A czy moralne jest niepłacenie zobowiązań?

    Nie zjeżdżaj na moralność - to jest grupa o prawie.

  • 89. Data: 2013-10-13 11:52:06
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 01:14, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "MAG" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo konsument może nie zauważyć. To jest forma szczególnej ochrony
    > konsumentów.

    Nawet jak Ci podpisze oświadczenie, że wiedział o przeterminowaniu nie
    można sprzedać.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 90. Data: 2013-10-13 11:56:33
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 10:54, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > wierzycielem to chyba jednak nie chciałbym dłużnika pozbawiać jedzenia
    > czy istoty którą on czy jego dziecko kocha. Tak samo nie chciałbym aby

    A jak jest tak: Dłużnik kocha samochód, żona już kocha brylanty, które
    dostanie na gwiazdkę, a dziecko kocha PlayStation?

    Pozdrawiam,
    MAG