eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › jaka odpowiedzialność konsultanta?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2013-10-08 08:37:17
    Temat: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: marek <marek@>

    Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
    pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
    firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

    marek


  • 2. Data: 2013-10-08 10:43:56
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):

    > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność?

    Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta.

    > I drugie
    > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji?

    Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy),
    potem to niezgodność towaru z umową.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 3. Data: 2013-10-08 10:50:25
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 10:43, MadMan pisze:
    > Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):
    >
    >> Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    >> konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    >> produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność?
    >
    > Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta.

    Plus jeszcze jest kwestia dowodowa.

    >> I drugie
    >> pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    >> usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji?
    >
    > Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy),

    Zakładając, że kupowała osoba fizyczna prywatnie (jako konsument). A i
    to z paroma wyjątkami.

    > potem to niezgodność towaru z umową.

    Ano. Z powyższym zastrzeżeniem kwestii dowodowej.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...


  • 4. Data: 2013-10-08 11:00:23
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Załóżmy, że
    > firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    > klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

    Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały.
    A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz
    punkt pierwszy.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof


  • 5. Data: 2013-10-08 12:04:40
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-08 11:00, Krzysztof Jodłowski pisze:
    >> Załóżmy, że
    >> firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    >> klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.
    >
    > Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały.
    > A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz
    > punkt pierwszy.
    >

    :):):):):)

    A konsultant jest z pernabuko !


  • 6. Data: 2013-10-08 15:10:25
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze:
    > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
    > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
    > firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    > klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.
    >
    Wobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem
    działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony
    klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się
    domagać od pracownika naprawienia szkody.

    Pozdrawiam,
    MAG

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1