  • 1. Data: 2013-10-07 08:20:35
    Temat: Zakaz z tabliczką
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q77/s72
    0x720/1381924_437635279680625_44567300_n.jpg

    Czy Waszym zdaniem można tu parkować motocykle?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2013-10-07 08:31:08
    Temat: Re: Zakaz z tabliczką
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q77/s72
    0x720/1381924_437635279680625_44567300_n.jpg

    > Czy Waszym zdaniem można tu parkować motocykle?

    Jeszcze w celu uzupełnienia - motocykl nie stoi wzdłuż budynku we wnęce,
    tylko po drugiej stronie chodnika (budynek i jego wnęki jest po prawej).

    Pytanie można w sumie zadać bardziej ogólnie. Czy tabliczka pod znakiem
    zmienia sens znaku (że znak dotyczy jedynie tego, co jest napisane na
    tabliczce), czy uszczegóławia go (jest ogólny zakaz zatrzymywania się
    z naciskiem na nie parkowanie samochodów we wnękach)?

    Wykładnia prawna byłaby mile widziana.

  • 3. Data: 2013-10-07 08:48:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 08:20, Adam Wysocki pisze:
    > https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q77/s72
    0x720/1381924_437635279680625_44567300_n.jpg

    > Czy Waszym zdaniem można tu parkować motocykle?

    Nie wiem co poeta miał przez to na myśli, ale dla mnie to wygląda jak
    dopisek równoznaczny z "dotyczy tylko" czyli wg mnie można.

  • 4. Data: 2013-10-07 08:50:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 08:31, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > tabliczce), czy uszczegóławia go (jest ogólny zakaz zatrzymywania się
    > z naciskiem na nie parkowanie samochodów we wnękach)?

    Przede wszystkim jest to błędnie sformułowane. Powinno być wprost i
    jednoznacznie czy "dotyczy tylko" czy "dotyczy także".

    Ja bym motocyklem parkował bo (jak pisałem) wg mnie jest to tabliczka
    typu "dotyczy tylko".

  • 5. Data: 2013-10-07 13:22:22
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q77/s72
    0x720/1381924_437635279680625_44567300_n.jpg

    > Czy Waszym zdaniem można tu parkować motocykle?
    >
    > --

    Trzebaby dostać mandat, nie przyjąć i iść do sądu :) IMHO można, ale znając
    nasze kochane sądy ... to nie podejmuję się wykładni.

  • 6. Data: 2013-10-07 21:04:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q77/s72
    0x720/1381924_437635279680625_44567300_n.jpg

    > Czy Waszym zdaniem można tu parkować motocykle?

    Zacząć należy od tego, czy można po chodniku jeździć motocyklem lub go
    prowadzić. Moim zdaniem ten znak jest bez sensu. Bo tam nie można przede
    wszystkim jeździć, bo to chodnik.

  • 7. Data: 2013-10-11 23:06:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Oct 2013, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > prowadzić.
    > Moim zdaniem ten znak jest bez sensu. Bo tam nie można przede

    Zakaz dotyczy jazdy wzdłuż chodnika.
    A jak będzie halsował? ;)

    pzdr, Gotfryd