  • 1. Data: 2013-10-07 21:04:49
    Temat: Przedmiot zajęcia komorniczego: przetwory
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    "Z wyliczeń pani Katarzyny wynika, że komornik zarekwirowała 58 słoików
    syropu malinowego, 22 z przecierem pomidorowym, 27 z ogórkami kiszonymi,
    6 z miodem i 13 z grzybami marynowanymi. - To były przetwory głównie z
    myślą o moim 8-letnim dziecku. Jest alergikiem i nie wszystko może jeść.
    Dlatego robię przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku,
    są potem świetne na przeziębienie - opowiada."

    więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1473
    1942.html

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 2. Data: 2013-10-07 21:23:37
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komorniczego: przetwory
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-07 21:04, MAG pisze:
> [...]
    > Dlatego robię przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku,
    > są potem świetne na przeziębienie - opowiada."

    i ... ?

    Jakies wnioski, sugestie, komentarze?

    Bo to, ze ogorki kiszone sa smaczne, a maliny zdrowe, to wiemy od dawna :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2013-10-07 21:38:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAG" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dlatego robię przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku,
    > są potem świetne na przeziębienie - opowiada."

    Zacznijmy od tego, ze towar niesprzedawalny, albowiem nie spełnia norm dla
    żywności (nadzór sanitarny). Moim zdaniem działanie bez sensu i jedynie
    obliczone na złośliwość. Chyba, że to jakaś kaczka dziennikarska..

  • 4. Data: 2013-10-07 21:39:21
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.10.2013 21:04, MAG wrote:
> [...]
    > Dlatego robię przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku,
    > są potem świetne na przeziębienie - opowiada."

    Komornik tez ma dzieci!!!!!!!

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-10-07 21:48:10
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.10.2013 21:38, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > dla żywności (nadzór sanitarny). Moim zdaniem działanie bez sensu i
    > jedynie obliczone na złośliwość. Chyba, że to jakaś kaczka dziennikarska..

    Kaczke tez zabral komornik ;p

  • 6. Data: 2013-10-07 21:49:15
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.10.2013 21:23, Maseł wrote:

    > i ... ?
    >
    > Jakies wnioski, sugestie, komentarze?

    ze to juz jest tak glupie ze az smieszne

    choc nie bardzo wiadomo, czy plakac, czy sie smiac

  • 7. Data: 2013-10-07 22:08:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > dla żywności (nadzór sanitarny). Moim zdaniem działanie bez sensu i
    > jedynie obliczone na złośliwość. Chyba, że to jakaś kaczka dziennikarska..

    wyglada na to ze komorniczka, bo to baba, nawet tego nie rozumie.

    Natomiast cały artykuł w wyborczej jest nastawiony na sensacje, bo
    zwykly sprzeciw powinien całość załatwić.
    Fakt faktem, ze po tej akcji, ktos komorniczce powinien dokopac.

  • 8. Data: 2013-10-07 22:18:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    > Komornik tez ma dzieci!!!!!!!

    i też są alergikami! Może na dodatek są przeziębione.

  • 9. Data: 2013-10-07 22:31:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Dlatego robię przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku,
    > są potem świetne na przeziębienie - opowiada."

    To parszywa dziadówa. Oby się tym udławiła i zdechla.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-10-07 23:10:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > sprzeciw powinien całość załatwić.
    > Fakt faktem, ze po tej akcji, ktos komorniczce powinien dokopac.

    Zakładając, że dziennikarz - jak zwykle - czegoś nie poprzekręcał. Bo
    wydaje mi się nieprawdopodobne po prostu.