  • 101. Data: 2002-08-22 18:39:51
    Temat: Re: Proszę
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3D651A93.43AC9BC5@elita.pl...

    > Nikt nie będzie w nieskończoność wyciągał swojej kasy by "sponsorować" innych.
    > To interes a nie działalność dobroczynna...

    To dlaczego w ogole powstaly ?

    > W Japonii telekom DoCoMo płaci dostarczycielom treści 75% (sic!) - czy też
    85% -
    > z osiągniętych wpływów wygenerowanych przez dany serwis.

    Ktory serwis? A mnie tez zasponsoruja?

    > Powiedz mi - czy Ci Japończycy w telekomie to tacy durnie czy też może
    > dostrzegli coś czego nie potrafią zrozumieć inne telekomu? A mianowicie to,
    > że opłacenie dostarczycieli treści najzwyczajniej w świecie... OPŁACA się!

    Komu sie oplaca? Na pewno nie dostawcy internetowemu. Czy uwazasz, ze klapa
    Areny, czy Ahoj przyczynila sie do spadku zainteresowania internetem i zubozenia
    jego tresci? Czy przez to dostawca ma mniej klientow? Czy kazdy internauta
    korzysta
    z portali? Nie. Wiec ilu?
    Na jakiej zasadzie i kto komu mialby placic? Netia Onetowi? Ile? Tepsa Elicie.pl
    ?
    To jest utopia...

    GreG

  • 102. Data: 2002-08-22 21:14:59
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Wojciech wrote:
    > Ale jaja :-) zerknij sobie do kodeksu cywilnego,
    > jest tam art 413 par. 2\ sprawdz ile warty jest twoj tauzen :-)

    Nie rozśmieszaj mnie facet.

    > na ambicje kolego to ty mi nie raczej nie wiedziesz,
    > sprobuj czegos bardziej wyrafinowanego,

    Zwisa mi Twoja ambicja.
    Pokazuję tylko ile warte jest Twoje zdanie nawet dla Ciebie samego.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 103. Data: 2002-08-22 21:23:13
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    GreG wrote:
    > To dlaczego w ogole powstaly ?

    Przeczytaj prospekty tych co weszły na giełdę - z powodu mrzonek co do wysokości
    wpływów z reklam.

    > Ktory serwis? A mnie tez zasponsoruja?

    Oni nikogo nie sponsorują. Tworzysz serwis, ludziska z niego korzystając wisząc
    na ich łączach i wtedy dostaniesz swoją działkę. I zauważ, że nie jest
    to raptem 10% nie jest to nawet po połowie, oni dają gro kwoty bo aż 75 czy
    też 85 procent.
    Dobrodzieje czy też dobrze skalkulowany interes?

    > Komu sie oplaca? Na pewno nie dostawcy internetowemu.

    Właśnie, że dostawcy internetowemu - powstają nowe usługi, pomysły, ludzie
    intensywniej korzystają, wzrastają wpływy.

    > Czy uwazasz, ze klapa Areny, czy Ahoj przyczynila sie do spadku
    > zainteresowania internetem i zubozenia jego tresci? Czy przez to dostawca
    > ma mniej klientow?

    Tak - przyczyniła się do zubożenia jego treści. Czy ma mniej klientów
    tego nie wiem, na razie pozostałe mogły przejąć klientelę.
    Ale jak długo pociągną pozostałe?

    > Czy kazdy internauta korzysta z portali?
    > Nie. Wiec ilu?

    Z badań wynika, że każdy. Ale tu nie chodzi tylko o portale, lecz o różne
    serwisy, chodzi o muzykę ssaną z internetu programami klient-klient,
    o filmy, animacje, literaturę i kij wie co jeszcze w przyszłości się
    pojawi. Na tej całej twórczości zarabiają telekomy nic nie dając twórcom.
    Ani grosza. ITI wali setki milionów złotych w onet i jak przytomnie
    powiedział jeden z jego szefów "Na razie to lanie benzyny to cudzego samochodu"
    A ten cudzy samochód to właśnie telekomy.
    Dostrzegasz to czy udajesz, że wsio jest OK ?

    > Na jakiej zasadzie i kto komu mialby placic? Netia Onetowi?
    > Ile? Tepsa Elicie.pl? To jest utopia...

    Tak Netia, TP SA i inni dostawcy powinni płacić twórcom treści tantiemy.
    Ile? Docelowo 50%.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 104. Data: 2002-08-23 01:14:18
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    > to raptem 10% nie jest to nawet po połowie, oni dają gro kwoty bo aż 75 czy

    Procent czego ? Naiwny jestes, skoro uwazasz, ze ludzie wisza na laczach
    portali.
    Widac wyraznie, ze nie wiesz, czym tak naprawde jest internet i do czego kiedys
    sluzyl. Poczytaj o deep_web i pogadamy.

    > Dobrodzieje czy też dobrze skalkulowany interes?

    To drugie. I kreci sie.

    > Właśnie, że dostawcy internetowemu - powstają nowe usługi, pomysły, ludzie
    > intensywniej korzystają, wzrastają wpływy.

    i tak powstaja. Internet to jeden wielki billboard. I to wszechobecny.

    > Tak - przyczyniła się do zubożenia jego treści. Czy ma mniej klientów
    > tego nie wiem, na razie pozostałe mogły przejąć klientelę.
    > Ale jak długo pociągną pozostałe?

    I tu wychodzi szydlo z wora. Zglos sie do mnie po dane z uwzgldnieniem
    deep_web'u.

> [...]
    > o filmy, animacje, literaturę i kij wie co jeszcze w przyszłości się
    > pojawi. Na tej całej twórczości zarabiają telekomy nic nie dając twórcom.

    Czytaj: piratom. Z nimi w uklad chcesz wchodzic ?

> [...]
    samochodu"
    > A ten cudzy samochód to właśnie telekomy.
    > Dostrzegasz to czy udajesz, że wsio jest OK ?

    Dostrzegam, ze Onet robi co chce i wie co robi. Poradza sobie bez Ciebie.

    > Tak Netia, TP SA i inni dostawcy powinni płacić twórcom treści tantiemy.
    > Ile? Docelowo 50%.

    Damn it. 50% CZEGO czlowieku ???

    GreG

  • 105. Data: 2002-08-23 07:45:23
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Elita.pl wrote:

    > Ale o mnie. Adres poproszę.

    weekend spędzam w częstochowie,
    jestem z wrocka,

    który adres chcesz?

    > Czy też gieroj jesteś tylko jako anonim ?

    wiesz słoneczko, gdybyś zadał sobie choć odrobinę trudu,
    miałbyś o mnie wszystkie informacje
    (google je zna),
    więc nie wiem czy bardziej ułatwiać Ci zadanie

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 106. Data: 2002-08-23 08:26:55
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Kinga wrote:

    > Jeszcze raz .Czy mogę sprzedac prawa /certyfiakt/do używania programu do
    > projektownia arch.?

    a doprowadźmy sprawę do końca :)

    Tak, Kingo możesz,
    poniżej fragment licencji:
    "* Możesz przekazać Oprogramowanie i wszelkie związane z nim uprawnienia
    wynikające z niniejszej Umowy Licencyjnej innej osobie lub firmie pod
    warunkiem, że przeczyta ona i zaakceptuje warunki tej Umowy, a także pod
    warunkiem, że nie zachowasz żadnych kopii Oprogramowania ani w całości,
    ani też w żadnej jego części. Osoba, której przekazujesz Oprogramowanie,
    musi wyrazić zgodę na warunki niniejszej Umowy, a firma Graphisoft musi
    zostać pisemnie powiadomiona o takim przekazaniu. Takie przekazanie
    powoduje wygaśnięcie Twojej licencji na użytkowanie tego Oprogramowania.
    SPRAWDŹ, CZY LICENCJA ZAWIERA SPECJALNE OGRANICZENIA I WARUNKI, JAKIE
    MOGĄ TOWARZYSZYĆ LICENCJOM NABYTYM W RAMACH OFERT SPECJALNYCH."

    tekst licencji dostałem od firmy WSC - dystrybutora ArchiCada.
    Licencja jest do wersji 7.0, ale powiedziano mi,
    że w 6.5 jest identyczna.

    Pozdrowienia

    marcin

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 107. Data: 2002-08-23 09:01:16
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    GreG wrote:
    > Procent czego ? Naiwny jestes, skoro uwazasz, ze ludzie wisza na laczach
    > portali. Widac wyraznie, ze nie wiesz, czym tak naprawde jest internet
    > i do czego kiedys sluzyl. Poczytaj o deep_web i pogadamy.

    Nie chodzi o :wiszenie na łączach portali", lecz o czas poświęcany
    na "konsumpcję" danych treści, utworów.

    > i tak powstaja. Internet to jeden wielki billboard. I to wszechobecny.

    Nie. Już nie powstają. Internet zwija się.

    > I tu wychodzi szydlo z wora. Zglos sie do mnie po dane z uwzgldnieniem
    > deep_web'u.

    I po co? Gdyby nie zamykanie serwisów to byłby i Twoj deep web i one.

    > Czytaj: piratom. Z nimi w uklad chcesz wchodzic ?

    Że co proszę? Jakim piratom? Od kiedy to twórca jest piratem?

    > Dostrzegam, ze Onet robi co chce i wie co robi. Poradza sobie bez Ciebie.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie. Rozumiem przez to, że doskonale to
    widzisz, tylko nie masz pomysłu jak to usprawiedliwić inaczej niż
    bzdurką "onet robi co chce i wie co robi".
    Nie robi co chce, bo najwyraźniej chciałby otrzymywać pieniądze za to robi,
    a nie otrzymuje, więc po co taka gadka?

    > Damn it. 50% CZEGO czlowieku ???

    50% opłat otrzymywanych od ludzi płacących za dostęp do Internetu

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 108. Data: 2002-08-23 09:03:34
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marcin wrote:
    > weekend spędzam w częstochowie,
    > jestem z wrocka,
    > który adres chcesz?

    Oczywiście, że wrocławski. Po co mam jeździć do Częstochowy,
    skoro mieszkam we Wrocławiu.

    > wiesz słoneczko, gdybyś zadał sobie choć odrobinę trudu,
    > miałbyś o mnie wszystkie informacje (google je zna),
    > więc nie wiem czy bardziej ułatwiać Ci zadanie

    To pedalskie słoneczko też - mam nadzieję - powiesz mi prosto w oczy.
    A teraz podaj już ten adres, nie mam zamiaru tracić czas na
    szperanie w google.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 109. Data: 2002-08-23 09:12:13
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Elita.pl wrote:

    > To pedalskie słoneczko też - mam nadzieję - powiesz mi prosto w oczy.
    > A teraz podaj już ten adres, nie mam zamiaru tracić czas na
    > szperanie w google.

    rotfl,
    i może jeszcze mam się poddać samokrytyce? :)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 110. Data: 2002-08-23 09:40:16
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marcin wrote:
    > rotfl, i może jeszcze mam się poddać samokrytyce? :)

    Masz zamiar dalej pajacować jako anonimowy gieroj, czy też podasz
    mi w końcu ten adres?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm