  • 1. Data: 2002-08-20 05:24:32
    Temat: wyzsze wyksztalecenie i ZUS
    Od: "FeiLong" <f...@l...NOSPAM.pl>

    kto ma obowiazek poinformowania ZUS o ukonczeniu studiow przez osobe -
    uczelnia wyzsza, czy zaklad pracy ?
    i czy uczelnia wyzsza ma obowiazek przedstawiania ZUSowi historii przebiegu
    studiow danej osoby (np. w celu naliczenia emerytury) ?

    pozdr.
    FeiLong

  • 2. Data: 2002-08-20 11:10:32
    Temat: Re: wyzsze wyksztalecenie i ZUS
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    przebiegu
    > studiow danej osoby (np. w celu naliczenia emerytury) ?
    A co ma, ze tak sie konfidencjonalnei spytam, naliczanie emerytury z
    wyksztalceniem w obecnym systemie emerytalnym ?

    Zgodz sie, co Ci szkodzi... >>> http://link.interia.pl/f163b

  • 3. Data: 2002-08-20 11:38:14
    Od: "FeiLong" <f...@l...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .

    > przebiegu
    > A co ma, ze tak sie konfidencjonalnei spytam, naliczanie emerytury z
    > wyksztalceniem w obecnym systemie emerytalnym ?

    z tego co wiem, okres studiow liczony jest do stazu pracy, zatem ma i to
    bardzo duzo

    pozdr.
    FeiLong

  • 4. Data: 2002-08-20 11:56:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "FeiLong" <f...@l...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .

    > z tego co wiem, okres studiow liczony jest do stazu pracy, zatem ma i to
    > bardzo duzo

    A konkretnie jakie dla ZUSu ma znaczenie?

    Karol

  • 5. Data: 2002-08-20 11:56:26
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik FeiLong napisał:

    > z tego co wiem, okres studiow liczony jest do stazu pracy, zatem ma i to
    > bardzo duzo

    Owszem. Do naliczania wymiaru urlopu wypoczynkowego. A co ma do tego
    ZUS???

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-08-20 12:05:26
    Temat: Odp: wyzsze wyksztalecenie i ZUS
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > Owszem. Do naliczania wymiaru urlopu wypoczynkowego. A co ma do tego
    > ZUS???

    a nie ma? nie jest to okres nieskładkowy? przekonana byłam ,że tak :-)
    Sandra

  • 7. Data: 2002-08-20 12:09:15
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > a nie ma? nie jest to okres nieskładkowy? przekonana byłam ,że tak :-)
    > Sandra
    Hmm - zalezy czy mowimy o osobie objetej starym, czy nowym systemem
    emerytalnym
    W nowym liczy sie tylko ile kasy zostalo uzbierane na koncie emerytalnym.

    Zgodz sie, co Ci szkodzi... >>> http://link.interia.pl/f163b

  • 8. Data: 2002-08-20 12:21:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sebastian D-D <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:001701c24843$3e21b3c0$0...@e...net.p
    l...
    > Hmm - zalezy czy mowimy o osobie objetej starym, czy nowym systemem
    > emerytalnym
    > W nowym liczy sie tylko ile kasy zostalo uzbierane na koncie emerytalnym.

    a nie o latach pracy i stażu dot. okresu składkowego i nieskładkowego?

    Sandra

  • 9. Data: 2002-08-20 13:58:29
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    l...

    > a nie o latach pracy i stażu dot. okresu składkowego i nieskładkowego?

    O ile pamietam, osoby ktore pierwsza prace podjely po wejsciu w zycie nowego
    systemu emerytalnego licza tylko to 'co na koncie' i dlugosc stazu pracy nie
    ma znaczenia. Natomiast dla osob ktore zaczely prace przed tym terminem
    nastapi przeliczenie poprzednich lat pracy (przed nowym systemem) i okresow
    nieskladkowych w/g jakis tam wskaznikow (nie podam konkretnych danych)
    i odpowiednie kwoty zostana zaksiegowane na ich kontach.

    MZ

  • 10. Data: 2002-08-20 14:59:48
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marek Zachara <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:v...@m...telperion.pl...

> [...]
    nowego
    > systemu emerytalnego licza tylko to 'co na koncie' i dlugosc stazu pracy

    dziękuje...

    Sandra