  • 21. Data: 2010-01-18 12:21:45
    Temat: Re: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 11:36, ChrissP. pisze:

    > Np w UK. Jest to siedem dni, a niektóre sklepy (np. Argos) akceptują
    > nawet 14.

    tylko tam widać żyją normalni ludzie. Polak ma inną mentalność i jak
    były takie przepisy, to kwitły akcje w stylu ,,pożyczę sobie grzejnik na
    łykend, bo zimno przyszło za oknami''. A to było 3 dni. Przy
    wspomnianych przez ciebie 2 tygodniach pożyczanie by kwitło w pełni.
    Ba! Grzejnik to detal! Ale droższy sprzęt? Np. kamera? Mam zlecenie na
    film, lecę do sklepu, pożyczam sprzęt za 10 tysięcy, robię zlecenie i za
    14 dni oddaję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-01-18 14:18:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ChrissP. napisał(a):

    > Np w UK. Jest to siedem dni, a niektóre sklepy (np. Argos) akceptują
    > nawet 14.

    Hmm... Ale nie ma, w UK takiego przepisu - to o czym piszesz to sa
    wewnetrzne uregulowania sklepow. Vide: http://tinyurl.com/yagwzu3

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 23. Data: 2010-01-18 15:10:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ChrissP. wrote:

    > Np w UK. Jest to siedem dni,

    <ironia> serio? </ironia>

    a niektóre sklepy (np. Argos) akceptują
    > nawet 14.

    ale to ma sie nijka do odgórnego przepisu?

  • 24. Data: 2010-01-18 15:24:52
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > <ironia> serio? </ironia>
    >

    > a niektóre sklepy (np. Argos) akceptują
    >>

    > ale to ma sie nijka do odgórnego przepisu?

    5 dni jest ustawowo, reszta to dobroc sklepu.

  • 25. Data: 2010-01-18 15:29:27
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > Ba! Grzejnik to detal! Ale droższy sprzęt? Np. kamera? Mam zlecenie na
    > film, lecę do sklepu, pożyczam sprzęt za 10 tysięcy, robię zlecenie i za

    Nie zgodze sie z toba, Po pierwsze, nie sadze by wiekszosc polakow nie
    wiedzialo do czego sa sklepy po drugie, w sklepie byl by towar wylacznie
    najlepszego gatunku,
    Co do przykladu: by ta kamere "pozyczyc" trzeba zamrozic te 10 000zl... a
    jak upuscisz kamere...
    Poza tym sa pewne oboszczenia przy sprzecie dorgim, glownie po to by
    wyeliminowac tak zwane "podkladki" niestety glownie stosowane przez polakow
    w UK.
    Kupowali np. telewizory bardzo drogie, wyminiali srodek i odawali. Teraz by
    oddac taka kamere jak piszesz za 10 000zl poczekasz na zwrot kasy az
    eksperci sprawdza, czy nie zostalo wymieninione cos w srodku, moze to
    potrwac nawet i kilka tygodni. Ale po sprawdzeniu, ze wszystko jest ok a ty
    jako klient po prostu sie rozmysliles z zakupu, kasa zostaje ci oddana.

  • 26. Data: 2010-01-18 15:51:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-18 16:24, pmlb pisze:

    > 5 dni jest ustawowo, reszta to dobroc sklepu.

    Jakiś link?

    --
    spp

  • 27. Data: 2010-01-18 19:59:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-01-18, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Jakiś link?

    A po co? Od siebie dodam, że ustawowo to jest 200 dni, reszta to
    złośliwość sklepów.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2010-01-19 13:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Netx n...@g...pl ...

    > Dziękuję za odpowiedzi. Faktycznie udało się oddać. Uznali
    > też za stosowne zdjąć tabliczkę informacyjną z nieprawidłowym
    > opisem.

    super, ze problem okazał sie zdemonizowany.

  • 29. Data: 2010-01-19 16:18:31
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    wiadomości news:Xns9D04C70CA5E04budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > super, ze problem okazał sie zdemonizowany.

    Mnie tam nasuwa sie jedno stwierdzenie - kazdy sadzi po sobie...
    Picasso

  • 30. Data: 2010-01-19 19:36:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mnie tam nasuwa sie jedno stwierdzenie - kazdy sadzi po sobie...

    hmm
    zupelnie nie wiem, co masz, w kontekscie mojego posta, na mysli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych