  • 1. Data: 2010-01-17 21:31:36
    Temat: Odpowiedź na pismo z przedszkola.
    Od: "Jan Kowalski" <k...@o...pl>

    Dostałem listem poleconym pismo z przedszkola, w którym dyrekcja
    informujemnie, żebym dostarczył im pewne dokumenty, dokładnie chodzi o
    zaświadczenie od lekarza, że dziecko po dłuższej nieobecnosći jest zdrowe i
    może do przedszkola uczęszczać.
    Nie ma tam podanej ani podstawy prawnej, ani czasu w jakim miałbym to
    zaświadczenie dostaczyć.
    Dziecko jest jaknajbardziej zdrowe, ale ja nie mam za bardzo czasu, żeby
    znowu z nim po learzach latac.
    Pytanie brzmi ile czasu mam na odpowiedź na to pismo?