  • 1. Data: 2010-01-15 22:30:06
    Temat: co grozi za upublicznienie czyiś nagich zdjec?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7459201
    ,Szantazowal_byla_dziewczyne_zamieszczeniem_jej_nagi
    ch.html

    Wydaję mi się, że gościa będą ścigać za szantaż? Bo co może grozić za
    upublicznienie takich fotek?

  • 2. Data: 2010-01-16 13:44:47
    Temat: Re: co grozi za upublicznienie czyiś nagich zdjec?
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 23:30:06 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Wydaję mi się, że gościa będą ścigać za szantaż? Bo co może grozić za
    > upublicznienie takich fotek?

    Art. 191 § 1. kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu
    zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    AFAIK za samo upublicznienie (gdyby doszło) pokrzywdzona może rządać
    odszkodowania na drodze powództwa cywilnego za naruszenie czci lub dóbr
    osobistych.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 3. Data: 2010-01-16 17:58:09
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    ch.html

    > Wydaję mi się, że gościa będą ścigać za szantaż? Bo co może grozić za

    Swoją drogą nie rozumiem lasek co pozwalają se robić takie fotki często po dość
    krótkiej i nietrwałej znajomości. Szczególnie że przykładów w sieci jest
    pełno...

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2010-01-16 22:43:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-16 18:58, X-Man pisze:

    > Swoją drogą nie rozumiem lasek co pozwalają se robić takie fotki często
    > po dość krótkiej i nietrwałej znajomości. Szczególnie że przykładów w
    > sieci jest pełno...

    hehe, ja od swojej byłej też dostałem kilka :) Wtedy nie wydało się to
    głupio i nieodpowiedzialne tudzież nieodpowiednie :)