  • 1. Data: 2005-01-07 11:57:24
    Temat: Problem z pracodawcą - poważny, -pomocy! - proszę o info na priv
    Od: "on" <g...@t...pl>

    witam

    Jak w temacie.
    Szukam porady specjalisty.
    Jestem w kropce i nie wiem co zrobić.
    PLEASE HELP ME...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-07 12:08:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    on napisał(a):
    > witam
    >

    > Jak w temacie.
    > Szukam porady specjalisty.
    > Jestem w kropce i nie wiem co zrobić.
    > PLEASE HELP ME...

    Po help od specjalisty to sie idzie do prawnika a jak się nie ma na
    prawnika to do PIPu.
    Na liście dyskusyjne można otrzymac pomoc ale za cene wspowiadania sie o
    co chodzi i gdzie lezy problem.
    I za cene tego, że niektórzy będa komentowac, oceniac i dyskutowac o
    przypadku na zupełnie nieprzewidywalnych poziomach abstrakcji ;-)

    Napisz o co chodzi, może ktos Ci odpowie.
    Ale nie masz żadnej pewności ze to będzie specalista.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-01-10 12:26:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maddy wrote:

    > Po help od specjalisty to sie idzie do prawnika a jak się nie ma na
    > prawnika to do PIPu...

    tyle że specjalistą to tego prawnika z PIP-y nie można nazwać ;-)
    Jeśli to poważna sprawa to wysupłaj te 100-200 pln...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2005-01-20 18:14:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    on napisał(a):
    > witam
    >

    > Jak w temacie.
    > Szukam porady specjalisty.
    > Jestem w kropce i nie wiem co zrobić.
    > PLEASE HELP ME...

    Co wkurzył się za to , że spam rozsyłasz z jego łącza netowego ?

    a niech cie posadzą spamerze jeden :P

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200