  • 1. Data: 2005-01-07 11:13:34
    Temat: Czy od pożyczonych pieniędzy płaci się podatek
    Od: Monika<j...@o...pl>

    Mam takie pytanie. Czy od pożyczonych pieniędzy np. od mamy w
    wysokości 50 000 zł. jako osobie prywatnej czyli np mi, muszę zapłacić
    podatek i zgłosić w U.S.,czy wystarczy tylko umowa między nami.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-07 22:00:36
    Od: "Slayer" <n...@m...meila>

    Użytkownik "Monika" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam takie pytanie. Czy od pożyczonych pieniędzy np. od mamy w
    > wysokości 50 000 zł. jako osobie prywatnej czyli np mi, muszę zapłacić
    > podatek i zgłosić w U.S.,czy wystarczy tylko umowa między nami.

    NTG -> pl.soc.prawo.podatki
    tak , podatek od czynności cyilnoprawnych 50000 minus 9637zł x 2% jeżeli w
    ciągu ostatnich 5 lat nie było od mamy innych pożyczek, i z mało damych na
    więcej nfo...;-P