  • 1. Data: 2005-01-07 10:13:59
    Temat: Prawo autorskie -Publikowanie artykułów z różnych źródeł.
    Od: "celiakia.pl" <m...@c...pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.
    Od dłuższego czasu nurtuje mnie takie temat:
    Zajmuję się prowadzeniem serwisu tematycznego poświęconego alergii na
    gluten. W internecie znajduje się sporo ciekawych publikacji i opracowań na
    interesujacy mnie temat. Pytanie moje brzmi, czy można "przedrukowywać" całe
    artykuły (tekst, zdjecia, wykresy, itp.) bez naruszania praw autorskich.
    Oczywiście przy danej publikacji znajdzie się pełna informacja o
    źródle(-łach) i autorach.
    Z góry dziękuję za informację.
    Mariusz