  • 21. Data: 2013-11-29 07:57:23
    Temat: Re: Premier Łotwy ma honor...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, SJS <s...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Jeśli dyrektor banku nie stworzył systemu kontroli lub nie sprawdził czy
    > taki system działa to jest winny...

    Ale to nie jest odpowiedzialność za błędy kasjera. I nie jest to
    automatyczne. CBDU.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2013-11-29 07:58:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, SJS <s...@p...pl> wrote:

    [...]

    > A kto organizował cały wyjazd?

    NTG.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2013-11-29 08:27:54
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > On 2013-11-29, SJS<s...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > NTG.

    Tak, bo to nie o prawie gadka, ale o honorze, przypominam.

    Premier Łotwy uznał, że kierowany przez niego rząd wskutek niedopatrzeń,
    zaniedbań, czy ch.w.c.t.j. nie zapobiegł katastrofie z kilkudziesięcioma
    trupami i podał się do dymisji. Pomimo, że supermarket był prywatny, a
    nie rządowy.
    Tymczasem w polskim "rządzie" nikt nie poczuł się odpowiedzialny za
    wypadek *RZĄDOWEGO* samolotu.
    Tylko to porównuję i tylko o tym jest gadka.

    Winni byli piloci? To może były niewłaściwe procedury czy sprawdziany
    kwalifikacyjne? Lądowaniem rządził Lechu? To może niewłaściwe były
    procedury, a piloci zbyt podatni na naciski, aby wozić elity państwa? (a
    gdyby te naciski wywierał wywiad wrogiego państwa?)
    Jakby nie patrzeć - ktoś z rządu niedopełnił, zaniedbał, czy-co. A
    winnego oczywiście nie ma, winni zginęli. Jakież-to wygodne!
    W godzinę po katastrofie napisałem do Janickiego z pytaniem dlaczego
    jeszcze nie strzelił sobie w łeb. Ale czegóż wymagać od szoferaka...

    Ot - honor psi zjedli, jak pisałem w pierwszym poście.

    Chyba, że prawidłowa jest interpretacja "piąteczka, Wałodia!". Ale ja
    nie o tym.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 24. Data: 2013-11-29 08:31:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > Tak, bo to nie o prawie gadka, ale o honorze, przypominam.

    Dla Ciebie to rozwiązanie (rezygnacja ze stanowiska) jest honorowe, dla mnie
    ucieczka od właściwej odpowiedzialności.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2013-11-29 10:27:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > On 2013-11-29, sqlwiel<"nick"@googlepoczta.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dla Ciebie to rozwiązanie (rezygnacja ze stanowiska) jest honorowe, dla mnie
    > ucieczka od właściwej odpowiedzialności.

    Tylko jakoś nikt się nie kwapił do stawiania przed sądem premiera, szefa
    BOR, KPRM i ch.w.k.t.j

    Ot - sitwa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 26. Data: 2013-11-29 10:52:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > Tylko jakoś nikt się nie kwapił do stawiania przed sądem premiera, szefa
    > BOR, KPRM i ch.w.k.t.j

    Z tego co pamiętam prokuratura badała i możliwości stawiania zarzutów różnym
    wysoko postawionym osobom. Rozumiem uważasz się za bardziej kompetentnego
    w te kwestii, opierając swoją wiedzę li i jedynie na doniesieniach medialnych?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2013-11-29 11:27:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    > w te kwestii, opierając swoją wiedzę li i jedynie na doniesieniach medialnych?

    Nic podobnego. Ja pisałem o honorze. Trzeci raz przypominam.
    To Ty powiedziałeś, że podanie się do dymisji byłoby ucieczką od
    odpowiedzialności. Gówno prawda, bo dymisja nie chroni przed
    odpowiedzialnością karną.
    A prokuratury - szukały płotek, bo przecież nie tkną głów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 28. Data: 2013-11-29 11:53:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > Nic podobnego. Ja pisałem o honorze. Trzeci raz przypominam.

    Raczej o Twoim wyobrażeniu honoru. Dymisja jest honorowa jak się
    ktoś _jako człowiek_ okaże niegodzien piastowanego stanowiska
    publicznego. Czyli wyjdą fakty z jego życia osobistego, podejrzenia
    o korupcję, kontakty przestępcze itd.

    > To Ty powiedziałeś, że podanie się do dymisji byłoby ucieczką od
    > odpowiedzialności.

    Bo jest. Nie dąży się do poprawy sytuacji poszkodowanych, nie dąży
    się do poprawy warunków przyszłych i nie dąży się do tego by podobna
    sytacja się nie powtórzyła. Tylko mówi się "biorę swoje zabawki,
    spadam stąd, a wy róbcie co chcecie".

    A jakie to będzie miało konsekwencje i koszty dla obywateli?

    > Gówno prawda, bo dymisja nie chroni przed odpowiedzialnością karną.
    > A prokuratury - szukały płotek, bo przecież nie tkną głów.

    To się zdecyduj, bo dwa powyższe zdania się wzajemnie wykluczają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2013-12-07 00:31:46
    Od: SJS <s...@p...pl>

    > On 2013-11-29, SJS <s...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to nie jest odpowiedzialność za błędy kasjera. I nie jest to
    > automatyczne. CBDU.

    Maroko
    Kto ma pieniądze to ma lekarza
    Do szpitala nie przyjęli rodzącej kobiety
    Rodziła przed szpitalem
    Dowiedział się o tym król Maroka
    Dymisja ministra zdrowia natychmiastowa
    Wszyscy pracownicy szpitala wyrzuceni z pracy
    Szpital organizowany od nowa
    Personel przyjmowany od nowa
    Coś nie tak z było z finansowaniem służby zdrowia?
    Zmieniono
    Taka sytuacja przez następne kilkaset lat się nie powtórzy
    --
    Szpital w Garwolinie
    Zapisy do specjalistów na 2014 rok

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2013-12-07 07:46:03
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-07 00:31, SJS pisze:

    > Maroko
    > Kto ma pieniądze to ma lekarza
    > Do szpitala nie przyjęli rodzącej kobiety
    > Rodziła przed szpitalem
    > Dowiedział się o tym król Maroka

    No właśnie. Bo w Maroku rządzi król.
    A u nas motłoch. Demokracja. Dwóch meneli ma większą siłę głosu, niż
    profesor uniwersyteta i to o głosy tych meneli zabiegają Kaczor i
    Donald. Jedzcie gówno! Miliony much nie mogą się mylić!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.