  • 21. Data: 2021-11-14 17:11:50
    Temat: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 16:50, cef pisze:
    > Szkoda tylko, że robisz to tak nieudolnie, że wygląda zupełnie odwrotnie.

    Powrotu do zdrowia życzę ;-)

  • 22. Data: 2021-11-14 17:13:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak jesteś taki TFARDY ;-) i lubisz muzykę
    to idź do pokoju nr 5 i sprzedaj się na organy ;-)

  • 23. Data: 2021-11-14 17:14:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 16:55, cef pisze:
    > tam gdzie jest coś
    > do ukrycia

    W domu też jesteś taki podejrzliwy?

    Śniło Ci się że żona Cię zdradza? ;-)

  • 24. Data: 2021-11-14 17:16:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 16:55, cef pisze:
    > rządzącą partię czy inne spijające
    > profity towarzystwa w niekorzystnym świetle

    W niekorzystnym świetle.

    Znaczy nie relacjonować tylko żygać OSZCZERSTWAMI?

    No właśnie. wyszło szydło z worka ;-)
    Po to właśnie tvn chce jechać na granicę.

    W punkt ;-)

  • 25. Data: 2021-11-14 17:24:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 17:16, _Master_ pisze:

    > W niekorzystnym świetle.
    >
    > Znaczy nie relacjonować tylko żygać OSZCZERSTWAMI?
    >
    > No właśnie. wyszło szydło z worka ;-)
    > Po to właśnie tvn chce jechać na granicę.
    >
    > W punkt ;-)

    A Ty oczywiście łykniesz wszystko co pokażą?
    To faktycznie w punkt.

  • 26. Data: 2021-11-14 17:25:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 17:11, _Master_ pisze:

    > Powrotu do zdrowia życzę ;-)

    Ten zwrot nie jest objęty jakąś licencją?
    (przynajmniej na tej grupie :-))

  • 27. Data: 2021-11-14 17:29:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 17:14, _Master_ pisze:

    > W domu też jesteś taki podejrzliwy?
    >
    > Śniło Ci się że żona Cię zdradza? ;-)

    A co to ma do rzeczy?
    Brak argumentów?

  • 28. Data: 2021-11-14 17:46:22
    Temat: Re: Prawa autorskie do "Powrotu do zdrowia życzę" ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Ten zwrot nie jest objęty jakąś licencją?
    > (przynajmniej na tej grupie :-))

    A sądzisz że "dobrze innym życzący (ciężko) chory" gdzieś ten zwrot
    gdzieś zarejestrował? :-)

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2021-11-14 17:53:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 17:46, A. Filip pisze:

    > A sądzisz że "dobrze innym życzący (ciężko) chory" gdzieś ten zwrot
    > gdzieś zarejestrował? :-)

    Nie sądzę i choć po wielokroć zdanie mam
    podobne (tzn życzenie), to z grzeczności zwrotu nie używam.

  • 30. Data: 2021-11-14 18:04:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14.11.2021 o 15:23, J.F. pisze:
    >Pytanie czy my umiemy w zestrzelanie dronów;)

    Wystarczy, ze kilka uszkodzimy, a to drogie rzeczy sa :-)

    Z daleka niewiele sfilmuja, z bliska ... latwo trafic.

    J.