  • 1. Data: 2021-11-13 15:11:00
    Temat: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/granica-z-bialorusia-szef-ms
    wia-o-umozliwieniu-dziennikarzom-pracy-na-terenie-pr
    zygranicznym-po-zakonczeniu-stanu-wyjatkowego-548802
    1
    > Szef MSWiA o umożliwieniu dziennikarzom pracy na terenie przygranicznym
    > ; 13 listopada 2021, 11:40
    >
    > Dziennikarze z redakcji, które mają ogólnopolski zasięg, będą mogli
    > pracować w strefie przygranicznej na zasadach określonych przez Straż
    > Graniczną - przekazał w RMF FM szef MSWiA Mariusz Kamiński. Zaznaczył,
    > że umożliwi to nowelizacja ustawy o ochronie granicy, która będzie
    > obowiązywać po zakończeniu stanu wyjątkowego przy granicy z
    > Białorusią. [...]

    Prawnicy mogą się uczyć na mowie Kamińskiego IMHO:
    Nie wprowadzenie innych ograniczeń dla dziennikarzy po zniesienie
    przygranicznego stanu wyjątkowego ale umożliwienie pracy dziennikarzom :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-11-13 15:44:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 15:11, A. Filip pisze:
> [...]
    > Nie wprowadzenie innych ograniczeń dla dziennikarzy po zniesienie
    > przygranicznego stanu wyjątkowego ale umożliwienie pracy dziennikarzom :-)

    A z jakiego konkretnie przepisu wynika niemożliwość wysłania
    w strefę przygraniczną dronów i relacjonowania z ich pomocą?
    Ustawa o stanie wyjątkowym jest z 2002 roku, bezpośrednio
    nie ma tam zakazów, ale wspomniana jest możliwość wprowadzenia
    ograniczeń rozporządzeniem. Który konkretnie zakaz dotyczy
    postawienia dronów i relacjonowania. Ewentualnie jaki inny przepis
    zakazuje, bo przecież już dawno by to robili a nie robią.

  • 3. Data: 2021-11-13 18:19:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co oni chcą relacjonować? Po nocy szukać terrorystów z gazem łzawiącym ?

    Tak ZMIENIAMY nazewnictwo. Teraz to już nie imigranci tylko TERRORYŚCI.

    Jeszcze wpierdol dostaną od niemieckich busiarzy. ;-)

  • 4. Data: 2021-11-13 19:10:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 18:19, _Master_ pisze:

    > Co oni chcą relacjonować?

    Skoro nie ma co relacjonować, to po co zakazywać?

  • 5. Data: 2021-11-13 19:19:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Skoro nie ma co relacjonować, to po co zakazywać?

    Po to żeby relacje były od dziennikarzy po stronie Białoruskiej?

    https://www.bbc.co.uk/news/av/world-europe-59273174

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-11-13 19:26:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-13-listopada-2021 o 19:10, cef pisze:
    > Skoro nie ma co relacjonować, to po co zakazywać?

    Wytłumacz to propagandzistom z tvnu.

    Przecież oni mogą się posunąć do prowokacji.

    Już organizowali urodziny hitlera.

    Będą nogi żołnierzom podstawiać i ciąć kable ;-)

  • 7. Data: 2021-11-13 21:48:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 19:26, _Master_ pisze:

    > Wytłumacz to propagandzistom z tvnu.
    >
    > Przecież oni mogą się posunąć do prowokacji.

    No jasne, sami prowokatorzy.
    Tylko gdzie by jakaś telewizja nierządowa wejść
    chciała tam dostaje zakaz.

  • 8. Data: 2021-11-14 07:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No jasne, sami prowokatorzy.
    > Tylko gdzie by jakaś telewizja nierządowa wejść
    > chciała tam dostaje zakaz.

    Skoro nawet kostka brukowa potrafi prowokowac to mnie juz nic w
    narracji ynteligentów pokroju mastera nie zdziwi...
    Sa w stanie uwierzyc w kazda bzdure byle była po ich mysli.
    Relatywizacja level hard.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 9. Data: 2021-11-14 08:15:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > narracji ynteligentów pokroju mastera nie zdziwi...
    > Sa w stanie uwierzyc w kazda bzdure byle była po ich mysli.

    A to jakaś fundamentalnie inna różnica/relatywizacja jak między obrońcą
    a oskarżycielem w procesie karnym? :-)

    Ja osobiście powiedzieć że TVN z całkowitą pewnością nie posunąłby się
    do "przygranicznej prowokacji medialnej" jakoś się nie rwę. Czy to
    *wystarczająco* usprawiedliwia usunięcie dziennikarzy to jednak
    inne/osobne pytanie. Pytanie na które PiS jakoś moim dyplomatycznym
    zdaniem odpowiada "niespecjalnie przekonująco".

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2021-11-14 09:22:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 08:15, A. Filip pisze:

    > Ja osobiście powiedzieć że TVN z całkowitą pewnością nie posunąłby się
    > do "przygranicznej prowokacji medialnej" jakoś się nie rwę.

    Za to z pewnością nie masz tu wątpliwości w stosunku do
    dziennik^H^H^Hfunkcjonariuszy tvpis?:P

    --
    Shrek