  • 11. Data: 2021-11-14 12:17:16
    Temat: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 07:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Skoro nawet kostka brukowa potrafi prowokowac to mnie juz nic w
    > narracji ynteligentów pokroju mastera nie zdziwi...
    > Sa w stanie uwierzyc w kazda bzdure byle była po ich mysli.

    Nie sądzę, żeby akurat tacy jak master specjalnie analizowali.
    (żeby wiedzieć czy wierzą czy nie)

  • 12. Data: 2021-11-14 12:55:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-13-listopada-2021 o 21:48, cef pisze:
    > No jasne, sami prowokatorzy.
    > Tylko gdzie by jakaś telewizja nierządowa wejść
    > chciała tam dostaje zakaz.

    Wyrobili sobie reputację to teraz zbierają tego żniwo.

    I co zrobisz?

  • 13. Data: 2021-11-14 13:03:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 12:17, cef pisze:
    > Nie sądzę, żeby akurat tacy jak master specjalnie analizowali.
    > (żeby wiedzieć czy wierzą czy nie)

    Oglądam tvn24 od początku istnienia.

    Taki nałóg ;-)

    I uwaga ja wiem kiedy przekazują normalnie informację a kiedy z pianą na
    pysku rzucają się na nielubianych polityków.

    Wiem też jak działają zbitki obrazkowe, paski psychologicznie łączone z
    obrazem i manipulacje w reportażach a nawet BEZCZELNE KŁAMSTWA.

    Nie posługuję się memami i przekazami z centrali tylko dużo czytam i
    potrafię łączyć fakty.

    Jako uczestnik grupy testowej który już dawno powinien być na cmentarzu
    za nie wstąpienie do sekty szczepionkowej oraz popieraniu Konfederacji
    życzę wszystkim zdrowia, również psychicznego ;-)

  • 14. Data: 2021-11-14 13:32:28
    Od: "Twardy" <t...@x...pl>

    wiadomości news:XnsADE24D2F09775budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    > Skoro nawet kostka brukowa potrafi prowokowac to mnie juz nic w
    > narracji ynteligentów pokroju *mastera* nie zdziwi...

    Jego ynteligencja jest na poziomie mniej niz zero :->>

  • 15. Data: 2021-11-14 15:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >https://tvn24.pl/polska/granica-z-bialorusia-szef-m
    swia-o-umozliwieniu-dziennikarzom-pracy-na-terenie-p
    rzygranicznym-po-zakonczeniu-stanu-wyjatkowego-54880
    21

    >Prawnicy mogą się uczyć na mowie Kamińskiego IMHO:
    >Nie wprowadzenie innych ograniczeń dla dziennikarzy po zniesienie
    >przygranicznego stanu wyjątkowego ale umożliwienie pracy
    >dziennikarzom :-)

    A wszystko przez Du*ę.
    Mogl nie mieszac, i od poczatku sie zgodzic na 3 miesiace :-)

    Ale teraz ... senat znow ustawe przetrzyma miesiac.
    A i w Sejmie wynik niepewny.

    A ta nowa ustawa to juz zgloszona do laski, czy dopiero bedzie,
    projekt poselski czy rzadowy ... i co z mediami lokalnymi ?

    J.

  • 16. Data: 2021-11-14 15:23:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-11-13 o 15:11, A. Filip pisze:
> [...]
    wia-o-umozliwieniu-dziennikarzom-pracy-na-terenie-pr
    zygranicznym-po-zakonczeniu-stanu-wyjatkowego-548802
    1

    >A z jakiego konkretnie przepisu wynika niemożliwość wysłania
    >w strefę przygraniczną dronów i relacjonowania z ich pomocą?
    >Ustawa o stanie wyjątkowym jest z 2002 roku, bezpośrednio
    >nie ma tam zakazów, ale wspomniana jest możliwość wprowadzenia
    >ograniczeń rozporządzeniem. Który konkretnie zakaz dotyczy
    >postawienia dronów i relacjonowania. Ewentualnie jaki inny przepis
    >zakazuje, bo przecież już dawno by to robili a nie robią.

    Sa przepisy o lotach dronow, czy tam nie ma obowiazku lotu w zasiegu
    wzroku operatora?

    Poza tym mozna postraszyc odebraniem licencji ... albo zestrzelic :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-11-14 15:26:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 15:23, J.F. pisze:

    > Poza tym mozna postraszyc odebraniem licencji ... albo zestrzelic :-)

    Pytanie czy my umiemy w zestrzelanie dronów;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-11-14 16:50:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 13:03, _Master_ pisze:

    > Nie posługuję się memami i przekazami z centrali tylko dużo czytam i
    > potrafię łączyć fakty.

    Szkoda tylko, że robisz to tak nieudolnie, że wygląda zupełnie odwrotnie.

  • 19. Data: 2021-11-14 16:55:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 12:55, _Master_ pisze:

    > Wyrobili sobie reputację to teraz zbierają tego żniwo.

    Gratuluję, jeśli to stwierdzenie wynika z samodzielnego myślenia,
    które deklarowałeś.

    Może połącz fakty, bo to też deklarowałeś, że potrafisz i wywnioskuj, że
    tam gdzie jest coś
    do ukrycia albo tam gdzie można pokazać rządzącą partię czy inne spijające
    profity towarzystwa w niekorzystnym świetle albo wywlec jakieś kanty,
    to tam wejdzie tylko rządowa TV i odśpiewa hymn pochwalny.

  • 20. Data: 2021-11-14 16:56:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 15:23, J.F. pisze:
> [...]
    1

    > Sa przepisy o lotach dronow, czy tam nie ma obowiazku lotu w zasiegu

    Napiszę, że nie ma, żebyś sprawdził i podał paragraf.