  • 1. Data: 2021-11-11 15:04:11
    Temat: Podstawa prawna
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy jest podstawa prawna aby ukarać stację telewizyjną za NOTORYCZNE
    przekręcanie nazwy urzędu państwowego czy uroczystości państwowej?

  • 2. Data: 2021-11-11 15:38:43
    Temat: Re: Podstawa prawna
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.11.2021 o 15:04, _Master_ pisze:
    > Czy jest podstawa prawna aby ukarać stację telewizyjną za NOTORYCZNE
    > przekręcanie nazwy urzędu państwowego czy uroczystości państwowej?

    Tak. Możesz przestać ją oglądać.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-11-11 15:45:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.11.2021 o 15:04, _Master_ pisze:
    > Czy jest podstawa prawna aby ukarać stację telewizyjną za NOTORYCZNE
    > przekręcanie nazwy urzędu państwowego czy uroczystości państwowej?

    Tak. Możesz jej nie oglądać.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-11-11 16:02:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-11-listopada-2021 o 15:38, Robert Tomasik pisze:

    > Tak. Możesz przestać ją oglądać.

    Nie mogę. Muszę oglądać WOLNE MEDIA ;-)

  • 5. Data: 2021-11-14 07:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Czy jest podstawa prawna aby ukarać stację telewizyjną za NOTORYCZNE
    > przekręcanie nazwy urzędu państwowego czy uroczystości państwowej?

    Taki uczciwy cwaniak jak ty na pewno coś znajdzie i zgłosi tam gdzie
    trzeba. ;-DDD

    A tak serio: nie obrazaj sie ze ktos podaje nazwe rzeczywistą zamiast
    fasadowej. Złosc pieknosci szkodzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 6. Data: 2021-11-14 12:44:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 07:58, Budzik pisze:
    > A tak serio: nie obrazaj sie ze ktos podaje nazwe rzeczywistą zamiast
    > fasadowej. Złosc pieknosci szkodzi.

    Czyli mogę publicznie nazywać LGBT ZARAZĄ

    Lewackich aktywistów neostalinowcami

    Babcię Kasię przebrzydłą zadymiarą

    Lamparcicę CZAROWNICĄ?

    a kobiety i nie tylko domagające się aborcji na życzenie ZBRODNIARZAMI? ;-)

  • 7. Data: 2021-11-14 13:12:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 12:44, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Lamparcicę CZAROWNICĄ?
    >
    > a kobiety i nie tylko domagające się aborcji na życzenie ZBRODNIARZAMI? ;-)

    Nie możesz. To nie są nazwy rzeczywiste.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2021-11-14 15:22:06
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Budzik napisał(a):

    > "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    > Platon

    V.2.0
    "Bezszelestnie staje się partyjnym dyktatorem"
    Z.Hołdys twój fumfel w 2013 mówiąc o Donku:)