  • 11. Data: 2011-04-19 20:03:29
    Temat: Re: Pracodawca zgubił umowę
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Nie lipnych. JEGO. Ja rozumiem jego tok rozumowania tak:
    >
    > a) ja idę do Medialnego Marka i biorę SuperPlazmę na kredyt.
    >
    > b) podaję jego dane babce w okienku, która jest moją kochanką, więc
    > udaje, że sprawdziła DO
    >
    > c) Bank dzwoni do JEGO PRAWDZIWEGO pracodawcy aby potwierdzić
    > wypłacalność. A jego pracodawca nie spodziewając się przekrętu, potwierdza.

    > Tylko skąd w takim razie te afery ,,zgubił DO i od 5 lat udowadnia przed
    > sądami, że nie on wziął kredyt''?

    Przecież sam mechanizm opisałeś - wystarczy mieć kochankę ... ;)

    --
    spp

  • 12. Data: 2011-04-19 20:07:49
    Od: "piachoo" <t...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Twój własnoręczny podpis.

    ah, no tak, zapomniałem, że podpisy na umowach to rzadkość... ;>

    Wyrazy,
    TomaszPe

  • 13. Data: 2011-04-19 20:32:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Przecież sam mechanizm opisałeś - wystarczy mieć kochankę ... ;)

    To nie raty, to alimenty ;P

  • 14. Data: 2011-04-20 00:19:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "piachoo" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Krótko: dzisiaj przychodzi do mnie szef i prosi, żebym przyniósł do HR
    > swoją
    > kopię umowy, bo ich zagnięła (!) po trzech tygodniach od podpisania...

    Szukasz dziury w calym, a moze zwyczajnie i po polsku szef chce Cie wybujać
    i wziac Twoja kopie (w sensie "oryginal Twojej kopii", nie ksero) np. aby
    zastapic ja umowa na "nieco" gorszych warunkach :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-04-20 08:28:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "piachoo" <t...@g...pl>

> [...]
    > powagi, profesjonalizmu i opowiedzialnosci o czym wszyscy zainteresowani
    > zostana poinformowani - dzis mi mowe odjęło) to takie rzeczy jak NIP,
    > PESEL i
    > wszystkie inne dane, które zwykło się na umowach umieszczać. Nie widzę
    > szczególnych trudności w np. wyłudzeniu kredytu na podstawie w/w numerków.
    >
    > Mam taki pomysł, żeby zanieść im ksero i żądać pokwitowania zgodności z
    > oryginałem, z datą i imieniem-nazwiskiem, wystarczy w razie dymu? Czy
    > zwykło
    > się to inaczej załatwiać? I kto najlepiej żeby to kwitował? szef? HRka?

    Niech się zwrócą do Ciebie na piśmie, że zgubili i chcieliby kopię :-)

  • 16. Data: 2011-04-20 08:36:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jak po trzech tygodniach w nowym miejscu pracy chcesz robic drakę o takie
    > pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

    Czemu pierdoły ? Powierzył firmie swoje dane osobowe a ta je zgubiła i nawet
    nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

  • 17. Data: 2011-04-20 08:54:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Czemu pierdoły ? Powierzył firmie swoje dane osobowe a ta je zgubiła i nawet
    > nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

    Firma napisze, ze przez przypadek wlozyli do niszczarki, wiec dane
    bezpieczne ;)

    a.

  • 18. Data: 2011-04-20 09:21:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Czemu pierdoły ? Powierzył firmie swoje dane osobowe a ta je zgubiła

    To straszne. Zgubili jego imię, nazwisko i adres
    i teraz bidulek jest bezimienny i bezdomny. :O

    > i nawet nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

    Masz dziury w logice. Przyznanie się do błędu nie oznacza
    "nie widzieć w tym nic złego". Zwykle wręcz przeciwnie.

  • 19. Data: 2011-04-20 09:48:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Alek wrote:

> [...]
    > takie pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

    > Wystarczy żeby zanotowali sobie coś ty za jeden.

    Brednie. Zgubili umowę, a on ma im oddać swój egzemplarz? I co,
    przyjdzie co do czego (że mu np. wypłacą połowę uzgodnionej pensji) to
    czym się podeprze?

    Można im zanieść ksero, swój oryginał przedstawić, niech sobie
    poświadczą za zgodność z oryginałem - będą mieli ważny dokument.

    W wersji dla strachliwych, co się boją wychylić - pójść do notariusza z
    kopią, niech poświadczy za zgodność z oryginałem, zapłacić 20-30 pln i
    dać im swój oryginał. Nie będą wiedzieli że miał wątpliwości i sobie tę
    kopię zrobił.

    Jak im po prostu odda umowę, to sobie prędzej zanotują "frajer, dymać".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2011-04-20 10:05:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-20 11:48, Massai pisze:

    > W wersji dla strachliwych, co się boją wychylić - pójść do notariusza z
    > kopią, niech poświadczy za zgodność z oryginałem, zapłacić 20-30 pln i

    6zł netto.

    --
    Liwiusz