  • 1. Data: 2011-04-19 11:33:18
    Temat: jak to jest z natychmiastowym wypowiedzeniem umowy najmu
    Od: NoName <n...@m...com>

    wynajmuje lokal na sklep. niestety wlasciciel jest pop^&* i sie z nim
    nie dogadam. W umowie mam 1 miesieczny okres wypowiedzenia i
    wypowiedzenie natychmiastowe jesli spoznie sie miesiac z czynszem.
    czlowiek straszy mnie ze jutro musze sie wyprowadzic, inaczej usunie
    mnie sila. Czy moze to zrobic? Nie dostalem zadnego wypowiedzenia, nie
    minal tez termin kiedy moze wypowiedziec z trybie natychmiastowym z
    powodu zaleglosci.
    Jak wyglada natychmiastowe wypowiedzenie umowy - czy musi mi wreczyc
    papierek i jaki mam czas na wyprowadzenie sie ?

  • 2. Data: 2011-04-19 11:56:43
    Od: NoName <n...@m...com>

    W dniu 2011-04-19 13:33, NoName pisze:
> [...]
    > Jak wyglada natychmiastowe wypowiedzenie umowy - czy musi mi wreczyc
    > papierek i jaki mam czas na wyprowadzenie sie ?

    dodam ze w umowie jest o jednostronnym wypowiedzeniu umowy w przypadku
    zwloki z zaplata czynszu dluzej niz 1 miesiac

  • 3. Data: 2011-04-19 17:59:04
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

> [...]
    > Jak wyglada natychmiastowe wypowiedzenie umowy - czy musi mi wreczyc
    > papierek i jaki mam czas na wyprowadzenie sie ?

    Oczywiście że powinien być dokument. Skoro umowa jest na piśmie, jej
    wypowiedzenie też powinno byc na piśmie. Jak wypowiadasz umowę operatorowi
    GSM tez to na gębę robisz? A doręczenie wypowiedzenia powinno odbyć się
    pocztą - listem rejestrowanym, w innym wypadku jest nieważne (niech mnie
    ktoś poprawi - piszę z doświadczenia).