  • 21. Data: 2011-04-20 11:35:21
    Temat: Re: Pracodawca zgubił umowę
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.04.2011 10:36, niusy.pl wrote:

    > nawet nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

    Lot, logika dziecka z piaskownicy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 22. Data: 2011-04-20 11:58:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał

    > Brednie. Zgubili umowę, a on ma im oddać swój egzemplarz?

    Słowo "oddać" sam sobie dośpiewałeś i na tej konfabulacji zbudowałeś
    całe swoje oburzenie.

    > W wersji dla strachliwych, co się boją wychylić - pójść do
    > notariusza z
    > kopią, niech poświadczy za zgodność z oryginałem, zapłacić 20-30 pln
    > dać im swój oryginał. Nie będą wiedzieli że miał wątpliwości i sobie
    > tę
    > kopię zrobił.

    I nigdy niczego nie kupować bez dwóch świadków przy sobie. Bo dasz
    sprzedawcy banknot a on tobie ani towaru ani reszty i co mu zrobisz?

  • 23. Data: 2011-04-20 12:31:57
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    wiadomości news:iomhp5$5bd$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > I nigdy niczego nie kupować bez dwóch świadków przy sobie. Bo dasz
    > sprzedawcy banknot a on tobie ani towaru ani reszty i co mu zrobisz?

    Gorzej - sprzedawca "wybiegnie" za Toba ze sklepu z krzykiem ze mu
    falsyfikat dales :-) i co wtedy bidulku? hehehe

  • 24. Data: 2011-04-20 13:20:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał

    > Słowo "oddać" sam sobie dośpiewałeś i na tej konfabulacji zbudowałeś
    > całe swoje oburzenie.

    A o co niby chodzi? Że oni chcą tylko tę umowę zobaczyć?
    Toż zgubili i potrzebują odtworzyć dokumentację.
    Co będzie jak też ten egzemplarz zgubią?

    > I nigdy niczego nie kupować bez dwóch świadków przy sobie. Bo dasz
    > sprzedawcy banknot a on tobie ani towaru ani reszty i co mu zrobisz?

    Jesli nie widzisz różnicy pomiędzy kupowaniem bułek a umową o pracę, to
    nie widzę sensu żebyś się wypowiadał na tej grupie.
    Tylko durnia z siebie robisz.

    Umowa o pracę jest ważnym dokumentem. Dlatego właśnie się ją spisuje.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2011-04-20 15:09:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał

    > A o co niby chodzi? Że oni chcą tylko tę umowę zobaczyć?

    Zobaczyć i skopiować.

    > Toż zgubili i potrzebują odtworzyć dokumentację.

    No właśnie, muszą sporządzić wtórnik zgodny z oryginałem. W tym celu
    muszą mieć wgląd do tego oryginału. Nikt, poza tobą, nie mówił że
    chodzi o odebranie dokumentu.

    > Co będzie jak też ten egzemplarz zgubią?

    Jasne, i tak siedem razy...

    > Jesli nie widzisz różnicy pomiędzy kupowaniem bułek a umową o pracę,
    > nie widzę sensu żebyś się wypowiadał na tej grupie.

    Jeśli wszędzie węszysz spisek i podstęp to udaj się do lekarza.

  • 26. Data: 2011-04-21 10:32:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > To straszne. Zgubili jego imię, nazwisko i adres
    > i teraz bidulek jest bezimienny i bezdomny. :O

    > Masz dziury w logice. Przyznanie się do błędu nie oznacza
    > "nie widzieć w tym nic złego". Zwykle wręcz przeciwnie.

    Nie wmawiaj mi swoich dziur w logice. Zgubili dane, które im powierzono w
    zaufaniu. Nic tu pozytywnego.

  • 27. Data: 2011-04-21 10:47:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Zobaczyć i skopiować.

    > No właśnie, muszą sporządzić wtórnik zgodny z oryginałem.

    Wymyślasz.

  • 28. Data: 2011-04-21 12:45:44
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 17:09:23 +0200, Alek napisał(a):

    > Jeśli wszędzie węszysz spisek i podstęp to udaj się do lekarza.

    To co powinien zrobić brat mniejszy?

  • 29. Data: 2011-04-21 12:48:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:02:27 +0200, Alek napisał(a):

    > Jak po trzech tygodniach w nowym miejscu pracy chcesz robic drakę o
    > takie pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

    W rzeczy samej, bym to zrobił na Jego miejscu. Bo co to za pracodawca co
    "gubi" umowy o pracę???
    Jak w ogóle można "zgubić" umowę o pracę?
    pani halinka zabrała tą umowę do domu i po drodze ją zgubiła?
    Co za beznadziejna "firma". :)

  • 30. Data: 2011-04-21 14:40:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał

    > W rzeczy samej, bym to zrobił na Jego miejscu. Bo co to za
    > pracodawca co
    > "gubi" umowy o pracę???

    Umowy nie zgubił "pracodawca" tylko jakiś konkretny pracownik. Bywa,
    ludzie popełniają błędy. To kompletnie nic nie świadczy o firmie jako
    całości.

    > Jak w ogóle można "zgubić" umowę o pracę?

    Tak samo jak każdy inny przedmiot. A zwłaszcza dokument - w sumie
    wystarczy włożyć go do niewłaściwej teczki i potem można go szukać
    latami aż sam się znajdzie gdy nie będzie potrzebny.