  • 31. Data: 2011-04-22 06:44:03
    Temat: Re: Pracodawca zgubił umowę
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Umowy nie zgubił "pracodawca" tylko jakiś konkretny pracownik.

    No właśnie niekoniecznie jakiś pracownik ale na pewno pracodawca.

  • 32. Data: 2011-04-22 07:39:07
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 16:40:52 +0200, Alek napisał(a):

    > Umowy nie zgubił "pracodawca" tylko jakiś konkretny pracownik.

    No i co to zmienia?

    > Bywa, ludzie popełniają błędy.

    Błędy i owszem.
    Tylko "zgubienia" umowy nie można nazwać błędem.

    > To kompletnie nic nie świadczy o firmie jako całości.

    Doprawdy?
    Przecież to pracownicy wpływają na wizerunek i pozycję firmy.
    Nie sposób "prowadzenia się pracodawcy".
    Czy twoim podejściem jak pracodawca będzie pokazywał się w garniaku
    Armaniego i podjedzie merolem "S" - to już świadczy że firma jest QL i
    zaj...sta? :)))

    > Tak samo jak każdy inny przedmiot.

    Umowa (papierowa) nie jest przedmiotem.

    > A zwłaszcza dokument - w sumie wystarczy włożyć go do niewłaściwej
    > teczki

    Osoba która takie coś popełniał - nie powinna już piastować funkcji która
    by ja dopuszczała do takich czynności. Mogłaby ewentualnie sprzątać
    korytarze - ale tu też bym się zastanowił - bo nuż może zapomnieć i nie
    posprząta tego korytarza :)

    > i potem można go szukać latami aż sam się znajdzie gdy nie będzie
    > potrzebny.

    A przestań bajdurzyć -:)

  • 33. Data: 2011-04-25 18:55:21
    Od: "PapaSmerf" <w...@...zł>

    Órzytkownik "piachoo" napisał:
    > Krótko: dzisiaj przychodzi do mnie szef i prosi, żebym przyniósł do HR
    > swoją
    > kopię umowy, bo ich zagnięła (!) po trzech tygodniach od podpisania...

    więc ty też powiedz im że szukałęś ale tobie też gdzies się ta umowa
    zapodziała!:O)
    albo potraktuj to jako szanse na awans, czyli spreparuj kopię z wyzszym
    wynagrodzeniem, lepszymi warunkami i im tą kopie oddaj!:O)