  • 61. Data: 2023-09-08 21:44:41
    Temat: Re: Poszukiwanie osoby
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czemu Policja miałaby szukać? Może mi coś umknęło. Nie chce mi się wątku
    > drążyć wstecz. O ile pamiętam, to kolegi szukałeś jakiegoś.

    No ale ja go szukam mając tylko interes tzw faktyczny (czyli sprawa
    prywatna).
    Jak będę miał interes prawny, to policja będzie go szukać.
    Można złożyć pozew do sądu, że jak sugerował JF jest mi winny
    jakieś pieniądze i jak sprawa nabierze biegu urzędowego, to sąd
    będzie musiał go znaleźć i zleci to policji (pesel mam)

  • 62. Data: 2023-09-08 21:46:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Dlaczego by to mieli robić?

    Gdyby był interes prawny do poszukiwanego-
    sprawa sądowa np, to wtedy będą go szukać.
    Problem w tym jak go zasymulować.

  • 63. Data: 2023-09-08 22:48:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.09.2023 o 21:44, cef pisze:

> [...]
    > jakieś pieniądze i jak sprawa nabierze biegu urzędowego, to sąd
    > będzie musiał go znaleźć i zleci to policji (pesel mam)

    Czemu Policji? Wywieszą na 6 miesięcy ogłoszenie i na Twój koszt
    ustanowią dla niego kuratora.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 64. Data: 2023-09-08 23:06:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.09.2023 o 21:46, cef pisze:

    > Gdyby był interes prawny do poszukiwanego-
    > sprawa sądowa np, to wtedy będą go szukać.
    > Problem w tym jak go zasymulować.

    Jest masa narzędzi OSINT do poszukiwania ludzi. Jeśli podasz imię,
    nazwisko i rocznik poszukiwanego (tu, albo na priv) to mogę poszukać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-09-09 08:26:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czemu Policji? Wywieszą na 6 miesięcy ogłoszenie i na Twój koszt
    > ustanowią dla niego kuratora.

    Nie wiem jak sądy sobie radzą z ustalaniem czy zlokalizowaniem strony
    w sprawach sądowych, ale raczej mają więcej narzędzi niż zwykły obywatel.

  • 66. Data: 2023-09-09 08:37:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jest masa narzędzi OSINT do poszukiwania ludzi.

    I z tych korzystam a nawet z niektórych nielegalnych.
    Dotarłem do peselu a to ułatwiło poszukiwania i pozwoliło
    na dotarcie do adresu zamieszkania z kwietnia tego roku,
    więc być może aktualny.
    Natomiast jak ktoś nie pojawia się w Monitorach (nie występuje w KRS)
    nie prowadzi działalności, nie uzywa internetu, nie ma fb i nie ma
    żadnych zawodowych profili, to znaleźć możesz jedynie po adresie
    zameldowania jeśli jest w rejestrze pesel.

    Reszta to już pomysłowość szukającego, kojarzenie faktów i praca:
    telefony, przeszukiwania, sprawdzanie bo legalnie do baz UM, US, NFZ,
    ZUS ot, tak nie zajrzysz.

    Jeśli podasz imię,
    > nazwisko i rocznik poszukiwanego (tu, albo na priv) to mogę poszukać.

    W tych bazach gdzie Ty możesz kliknąć już sprawdzałem :-)

  • 67. Data: 2023-09-30 13:58:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-09 o 08:37, cef pisze:

> [...]
    > ZUS ot, tak nie zajrzysz.
    >
    > Jeśli podasz imię,
    >
    > W tych bazach gdzie Ty możesz kliknąć już sprawdzałem :-)

    Ciekawe dane podaje też aplikacja w aptece do recept.
    Po wpisaniu peselu można sprawdzić adres nawet tymczasowy.

    PS
    Kolega się odnalazł właśnie po tym adresie :-)

  • 68. Data: 2023-10-01 00:56:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-30, cef <c...@i...pl> wrote:

    > Ciekawe dane podaje też aplikacja w aptece do recept.
    > Po wpisaniu peselu można sprawdzić adres nawet tymczasowy.

    Ciekawe czy to cecha zamierzona. Wydawałoby się, że nie.

    > PS
    > Kolega się odnalazł właśnie po tym adresie :-)

    I "ukrywał" się, czy tak po prostu wyszło?

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2023-10-01 07:31:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ciekawe czy to cecha zamierzona. Wydawałoby się, że nie.

    Jak każdy soft wykonany na zlecenie rządowe ma braki
    i niedomagania. Z obserwacji realizującego recepty widzę, że stale
    coś tam źle działa.

    > I "ukrywał" się, czy tak po prostu wyszło?

    Tak wyszło.
    Dość skutecznie zerwał więzi ze swoją przeszłością
    (polikwidował też adresy w rejestrze pesel)
    i przeniósł się na drugi koniec Polski.