  • 271. Data: 2023-12-04 16:57:57
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 15:48, Olin pisze:
    > Robert Policmajster jak zawsze żyje w alternatywnej rzeczywistości.
    > Bus do Wadowic jedzie niewiele ponad godzinę, a zatrzymuje się na
    > przystankach. https://www.busy-krk.pl/czas-przejazdu/wadowice-krak
    ow
    > Wadowice mają obwodnicę. Na sygnale bez szarżowania w godzinę powinni
    > być w Andrychowie.
    No i co z tego konstruktywnego wynika?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 272. Data: 2023-12-04 16:59:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 10:23, J.F pisze:

    > Numer jest, ale to kolejna operacja i czas.

    Że co? NIe można dać operatorowi nr tel?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 273. Data: 2023-12-04 16:59:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 15:13, J.F pisze:
> [...]
    WDU20082361620
    > Ale to jest:
    > a) uchylone,
    > b) dotyczy dzwonienia na 112 i inne.
    > c) szczegółów technicznych tu akurat jest mało
    Napiszesz, co chciałeś rzez to zakomunikować Coś Ci uchylono, ne wiem co
    dotyczy 112 i innych, a tym bardziej jakich szczegółów nie znasz.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 274. Data: 2023-12-04 17:01:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 13:00, Olin pisze:
    > Przede wszystkim trzeba zacząć sprawdzać, ale po ludzku rozumiem, że
    > ciężko wyjść na mróz. Kiedy już ruszyli tyłki, wymyślili tylko, żeby
    > przeszukać piwnicę.

    Bieganie bez sensu po przypadkowych miejscach wygląda wspaniale w
    telewizji ale rzadko przynosi jakiekolwiek pozytywne skutki, niezależnie
    od temperatury.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 275. Data: 2023-12-04 17:02:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 14:47, Olin pisze:
    > Można było pracować normalnie. Strażacy albo goprowcy nie czekają z
    > rozpoczęciem akcji 2.5 godziny.

    Wiesz ile zajmuje zmontowanie do poszukiwań GOPR I Straży Pożarnej? Bo
    ja wiem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 276. Data: 2023-12-04 17:27:19
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Policmajster pełną gębą.
    Ludzkie pany, a mogli przecież pałą zdzielić i na dołku taserem załatwić.

    -----

  • 277. Data: 2023-12-04 17:31:10
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    112 bywa bardzo głupim pomysłem.
    Po zadzwonieniu na widok leżącej nieprzytomnej dziewczyny na 112 wymagaliby od
    Ciebie, żeby do słuchawki podszedł opiekun prawny
    tejże to dopiero będą mogli zawezwać karetkę, a jak nie to spierdalaj (mi się
    zdarzyło).

    -----

  • 278. Data: 2023-12-04 17:32:00
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Na wszelki wypadek zawnioskować o trzy miesiące.

    -----

  • 279. Data: 2023-12-04 17:36:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 16:59:38 +0100, Robert Tomasik wrote:
    WDU20082361620
    > Napiszesz, co chciałeś rzez to zakomunikować Coś Ci uchylono,

    Rozporządzenie jest uchylone.
    Czyli nie obowiązuje.
    Za trudne dla Ciebie.

    Pewnie jest inne, nowe, lepsze.

    > ne wiem co dotyczy 112

    To rozporządzenie dotyczy(ło) zadwonienia na 112.
    Nie wiem, jak to się ma do twoich informacji o antenach i sektorach,
    ale wyrażnie napisane, ze przekazuje sie informacje o lokalizacji
    zakonczenia (czyli telefonu komórkowego).

    Ale tu córka nie zadzwoniła na 112, więc ten mechanizm nie zadziałał.
    Gdyby córka była w lepszym stanie, to można byłoby jej doradzic/kazać,
    aby zadzwoniła na 112, i powiedziała ze leży i nie moze sie ruszyc.

    >i innych, a tym bardziej jakich szczegółów nie znasz.

    Jest tam duzo o organizacji PLI CBD, ale nic o tej "lokalizacji",
    którą operator ma przekazać.

    A szukamy takiego, na podstawie którego policja i inne służby mogą
    namierzyc telefon w danej chwili. Taki, ktory nie dzwoni, nie odbiera,
    ale jest włączony i zalogowany w sieci.

    J.

  • 280. Data: 2023-12-04 17:38:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 16:59:15 +0100, Shrek wrote:

    > Że co? NIe można dać operatorowi nr tel?

    Ale nadir sie chwalił, ze mozna namierzyc telefon bez SIM.
    Więc nie ma nr telefonu.
    Można podać, jaki był kiedyś.

    I z tym dyskutowałem, ale to całkiem inny przypadek - tu telefon miał
    SIM włożony.

    J.